Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

övernatuliga krafter

Postat av PippiLångstrump den 31 Augusti 2006, 22:24
14 kommentarer · 72 träffar
Okej , rubriken må va lite cheesi men. Som topicen lyder kommer denna tråd handla om övernatuliga krafter.

Jag såg nyss Pilot avsnittet för serien Heros
Trailer : http://youtube.com/watch?v=MBw Ed_g62Hk

Och jag börja tänka finns det folk med övernatuliga krafter?
Vi har alla sett folk som jagar bort spöken, som kan se in i framtiden, det är sagt att FBI har tagit hjälp av folk med övernaturliga krafter.

Men om vi ser de hela så här :

Vi börja som bakteriere sen nån anna varelse tills slut en apa. Skulle det inte ses övernaturligt för en apa t.ex spela CS? prata i en mobilen med en annan person andra sidan jorden. Själv klart kan vi göra alla dom här sakerna med hjälp av teknologi. Men ni förstår vad jag menar.

Evolution, vad är vårt nästa steg?
Alla vet(dom flesta) att vi inte använder våran hjärna fullt ut. Så vad finns det mer i våran hjärna som vi kan använda oss av i framtiden? telepati kanse? ja telepati låter lågiskt, prata hjärna till hjärna.

Sen styrka, alla har säkert hört den här historian om Mamma som lyfter bort en traktor som ligger ovan sin son, med ren vilja och en jävla massa adrenalin. Jag vet själv att min x lyfte min x innan han dog och han vägde ja 120kg lätt. och min x är jävligt liten.

Ja det finns mycket att diskutera om oss, och vad vårt nästa steg är i evolution. Tänkte bara avslutet den här tråden med att berätta min erfarenhet av övernaturlig kraft om man må kalla det så. Sen kommer det finnas massa folk som ljuger etc, men har dom läst så här långt i tråden så får vi hoppas att dom är intresserad mer än att ja få mer status i sin profil och ljuga.

Min histora : Jag var i borta med min morbro en vecka och när telefon ringer på kvällen så vet jag precis vad det är om, på engång telefon ringer så vet jag att nått har hänt min morfar och det kommer inte som en chock för mej när morbro min berättar att min morfar har dött. Jag visste det innan. Och det är inte så att morfar min va sjuk eller nått sånt. Han var en frisk morfar på 55år .
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..