1
Vidrigt.
Postat av hockey_jonas den 30 Augusti 2006, 22:01
20 kommentarer · 611 träffar
Min kompis mamma berättade idag om en man på hennes jobb som hade haft oralsex med en tjej som han träffade på en fest. dom kände inte varandra och han tyckte att det smakade väldigt äckligt. Efter cirkus en vecka så började det klia jättemycket i halsen så han gick till en läkare. Denna läkare upptäckte att han mannen hade fått flatlöss i halsen efter att han hade slickat den där tjejen. :S
En annan sak som hon berättade var (vet inte om hon kände denna person) att det var en tjej som reste till turkiet och var ute en kväll. Hon träffade en man som hon inte kände. Dom gick hem och hade sex. Två veckor efter att hon kom så fick hon otroligt ont i magen och gick till en läkare. Det visade sig att mannen i Turkiet hon hade haft sex med hade haft sex med ett lik. Anledningen till att hon hade så ont i magen var att hon hade fått likmaskar efter den mannen.
Vet inte om nån har hört detta tidigare men klaga inte på det för jag hörde den idag.
Ganska vidrigt tycker jag...
För att skapa en diskussion: Har du nån konstig/läskig/rolig sexupplevelse?
En annan sak som hon berättade var (vet inte om hon kände denna person) att det var en tjej som reste till turkiet och var ute en kväll. Hon träffade en man som hon inte kände. Dom gick hem och hade sex. Två veckor efter att hon kom så fick hon otroligt ont i magen och gick till en läkare. Det visade sig att mannen i Turkiet hon hade haft sex med hade haft sex med ett lik. Anledningen till att hon hade så ont i magen var att hon hade fått likmaskar efter den mannen.
Vet inte om nån har hört detta tidigare men klaga inte på det för jag hörde den idag.
Ganska vidrigt tycker jag...
För att skapa en diskussion: Har du nån konstig/läskig/rolig sexupplevelse?