Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mikrofonen ?

Postat av Wirr da *PIMP* den 29 April 2004, 16:54
13 kommentarer · 70 träffar
jag visste inte riktigt i vilket forum jag skulle placera detta, Mjukvara/Hård vara & jag blir inte arg om ni flyttar på tråden :)

Nu så vill jag bara säga att jag hoppas på att få många roliga och intressanta svar som förhoppningsvis kan hjälpa mig.

Ngn här som kan berätta för mig vad det kan var för fel på min (morfars) dator. Det är så att min mikrofon funkar aldeles utmärkt på min dator och oftast på morfars dator med, men ibland så blir det något fel på morfars dator så micken slutar funka och då blire problem. Efter ett tag tag bara funkar det men det brukar ta väldigt lång tid, timmar oftast. Min mikrofon är det inget fel på utan det måste vara någon mjukvara som morfar har. Han har SoundMAX och Win XP pro. Är det något mer ni behöver veta är det bara att fråga. ( brukar inte hjälpa bara med att reboota ) MKT tacksam för svar // Wirrrrr
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..