Svär de är säkert Aik:are
Blir så förbannad på vissa idioter som bara förstör och ska leka roliga på stora evenemang
Skulle kunna tro att de är aikare som stromade nu in på planen på Söderstadion i matchen mellan
Hammarby - Djurgården.
De hände en liknande händelse för 2 år sen på Råsunda och då var de aikare som förstörde på samma vis.
Nu kan hela Hammarbys säsong vara förstörd med minus poäng och sådant.
Och AIK ligger ju efter me poäng jämfört me Hammarby.
Men vad tror ni om denna händelse .. diskutera
säg vad ni tyckler alla fbare!!!!
Edit : om de nu skulle va en Aikare som förstörde lr kanske ngn annan svensk supporterklubb i allsvenskan . vilka tycker ni skulle få straffet : Hammarby lr Den klubben som förstörde?
Edit 2 : Sorry alla AIKare men jag visste inte att ni hade match ;)
men hatar ändå aikare ;)
AIK leder allsvenskan
Det var inte AIK suportrar, nej.
Att dom kan förstöra ett rykte, som många helhjärtade TROGNA bajare har byggt upp är helt idiotiskt. Men, bajen är bajen!
DJURGÅRDEN! KUSI KUSI KUSI!
"Och AIK ligger ju efter me poäng jämfört me Hammarby."
Vad menar du? Följer du inte allsvenskan eller Bajen ligger 3a och hade fått samma pts som AIK om de vann.. Haha! AIK ligger efter med pts.. bra koll lill grabben!
Dif pissar på bajen och leder med 3-0. Bajen blir sura över sitt keffa lag och kastar in fyrverkerier och stormar planen.
Tror att bajarna blev sura bara för att de låg under!
AIK ftw!!
LUFFBAJEN!!
VI LEDER SERIEN ALE ALE ALE,
BYE BYE BAJEN
BYE BYE BAJEN
BYE BYE
SM-Guld 06 AIK !!
AIK Regerar, hammarby= bajspundare
Over and out !
AIK har bäst o mest publik!
AIK har bästa klacken i allsvenskan!
AIK´s Wilton Figueiredo leder spelartabllen (flest mål)!
Vi är bäst i allt!
AIK <3
OFTA MAN RISKERAR AVSTÄNGNING BARA FÖR MAN VILL ATT HAMMARBY SKA FÖRLORA NÄR DOM REDAN LIGGER UNDER MED 3-0!
Jävla idiot!
vid poängavdrag är det hammarbys spelare som får lida... smacka upp kameror i taket som tar kort på publiken så man kan identifiera bråkstakarna och stänga av dom på livstid / skjuta knäskålarna av dom
jag skrek, VI VILL SE, WILTON VINKA,
Han vinkade, då blev jag glad:D
dom hade ju säkert bsrämt ngt innan ich ville inte ändra sig
BTW så spelade AIK igår och vann med 5-1 och dem spelade inte match idag! som #0 skriver, så jag fattade de iaf!
Vafan pratar du om? Har du kollat på tabellen de senaste månaderna eller stannade du vid VM-uppehållet?
#15 eller så är det för att Stockholmslagen har störst klackar, och statistiskt sätt har vi då fler rötägg. Men nej, fortsätt med ditt mindervärdskomplex-lantis-snac k, för du verkar ju ha koll på allt!
haha. bajen, har sagt det flera gånger säger det ingen, när ska ni inse att ni inte har en arena som klarar av ett derby? detta är en klart bevis på att ni inte kan hantera situationen och sedan låta det gå överstyr. pinsamt tråkigt för er "normala" bajare.. men ni har KGB ni har dom att tacka :). hoppas ni får ett riktigt hårt straff för detta, ni förtjänar inget bättre med allt skit ni har lagt på oss stolta aikare.
BYE BAJEN!,BYE KGB! AIK ftw 2006!
AIK leder allsvenskan!
AIK har bäst o mest publik!
AIK har bästa klacken och tifot i allsvenskan!
AIK´s Wilton Figueiredo leder spelartabllen (flest mål)
det säger väl allt :E eheheeeh
"0-3 i baken hemma på Söderstadion blev för mycket för Hammarbys fans. Efter 54 minuter av uppretad stämning tog sig ett par fans in på planen."
AIK's fans? Dummaste jag hört.. Varför skylla ifrån sig på sånt era egna fans gör? Sen leder AIK allsvenskan inte bajen...
ni har fortfarande en arena som btw sthlm stad äger också :9
som ej håller mottet för derbyn ! :)
Hammarby är bara ett jävla pundarpack..
Aik är de bästa laget å har bästa suportrarna.
Hoppas du kommer ner å ser aik den 9;onde. jag kommer iaf. kan ju träffas innan.
DOFTAR GULD
Det var inte hammarby iaf hammarbys supportrar skulle inte göra något sånt...
puss.
Aik är ingenting annat än bäst,och dom skulle inte i den vildaste drömmen bege sig till SLÖDDERSTADION Om det inte vore för att Aik lirade!
<3 AIK
På 80-talet var hockey också en huligansport.
AIK ftw!
haha, den äger fo sho.
sHiZZlE fO wHiZZlE, nej aik leder, och nej det var inte aikare som stormade.
Ta mig med till Norra Stå, där vill jag dö, för AIK.