Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gjorde tjej gravid :S

Postat av p0rtman den 27 Augusti 2006, 16:51
271 kommentarer · 5 119 träffar
Hej alla som läser det här :S

Det här är helt sjukt, vet inte vad jag ska göra :( Jag är 19 år och för ett par månader sedan var jag ute på stan på natten, hade festat lite och var på väg hem...Då mötte jag ett par tjejer, dom var inte så himla gamla men jag var dragen då och tänkte inte så mycket...en utav dom var flörtig som fan och tryckte sig mot mig osv. Efter en stund gick jag och en tjej hem till henne. Vi började hålla på i sängen, jag frågade om hon använde p-piller och de sa hon att hon gjorde.

När jag vaknade upp igen låg hon kvar och sov, och då såg jag att hon var rätt ung, inte mer än 15, så jag drog hem medan hon sov. Sedan gick det ett tag och inget hände. Efter ett tag såg jag att hon hade kollat in min Lunar, men hon skrev inget så jag struntade i det. Men då såg jag hennes ålder....hon har nyss fyllt 13! Det är helt sjukt :S Hon är stor för sin ålder och verkar äldre, men hade jag vetat att hon var 13 hade jag aldrig ens rört henne :(

Sen gick det någon månad, och igår ringde hon och sa att hon är gravid, hon hade bara ljugit om att hon äter p-piller! Det är helt vansinnigt vet inte vad jag ska göra. Jag frågade om hon ska göra abort och då svarade hon "jag vet inte än, kan inte bestämma mig", fatta om hon vill behålla ungen!

Det värsta är att jag kommer fan bli helt utstött när morsan, farsan och polarna får reda på att jag, 19 år, gjort en 13-åring unge gravid :S

Ha aldrig sex fulla och kör alltid med kondom om det är första gången med en tjej, enda jag kan säga nu :S
Föregående tråd
Nästa tråd

271 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 271 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..