×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Frisören snaggade mig!

Postat av skumtoppas den 27 Augusti 2006, 03:48
146 kommentarer · 926 träffar
Hejsan gott folk!

Tidigare idag så var jag nere på stan för att inhandla ett par nya jeans och en ny fräsch tröja. Efter det så bestämmde jag mig för att gå till frisören på ett drop-in ställe.

Väl där så behövde jag bara vänta i cirkus 10 minuter innan det var min tur.

Jag fick en manlig frisör som genast frågade mig hur jag ville ha det. Och då sa jag "Jag skulle vilja att du klipper ner det lite så jag kan spreta till det med vax".

Då kör vi på det sa han till svars.

Jag märker då hur han tar fram en rakapparat och börjar raka mig på huvudet, jag blir då väldigt orolig och frågar vad han gör.

Jag får till svar att han tunnar ur håret.

Efter att han hade rakat klart så frågar han mig om jag vill att han ska ha i nån häftig färg, jag blir riktigt snopen och säger att jag absolut inte vill det.

Besviken reser jag mig upp och går fram för att betala vilket jag tyvärr var tvungen att göra.

Nu går jag runt och ser ut som en skållad råtta på huvudet, har ni varit med om något liknande?! :/
Föregående tråd
Nästa tråd

146 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 146 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..