Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jagad!

Postat av MonkeY BooL den 27 Augusti 2006, 01:04
31 kommentarer · 196 träffar
Hejsan Fragbite!

För ett par dagar sedan så blev jag jagad av en arg gubbe, jag ska berätta från början:

Allt började med att jag och min kompis cyklade iväg för att köpa godis. När vi handlat färdigt så cyklar vi hemåt så jag ser hur en skäggig "hells angelstyp" åker förbi på en gammal gubb moped.

Jag tänker då att jag ska skoja lite med honom och drar av ett litet vrål så att han blir lite rädd. Då sladdar han runt och åker efter mig och min kompis i full fart.

Jag tror aldrig att jag varit så rädd, min puls gick i 120 och jag cyklade übersnabbt!

Hur som helst så cyklade min kompis lite lungt och stannade till slut in för att snacka med gubben. Tydligen så verkade han vara ganska arg pga att det första han hade sagt var "Vart är han?!?!" och även nämnt att han visste vem jag var och vilket område jag bor i.

Så nu undrar jag kära fragbitare, vad jag ska göra om han skulle träffa på mig igen och jaga efter mig.

Tack på förhand!

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..