Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pissade i garderobeN^

Postat av Psomo den 26 Augusti 2006, 20:39
28 kommentarer · 89 träffar
Tjenare grappar och brydar!

Såhär ligger det till, att jag nu skall berätta vad som hände mig förra fredagen.
Jag och mitt kära gäng vänner hade bestämt oss för att åka ut till en enslig sjö och supa skallen av oss, så som fjortisar som oss brukar göra sista lovdagen innan gymnasiet.
Så jag och min polare Roffe, som egentligen heter något annat, gick och fixade sprit. Vi fixade även till Linus, som också heter något annat, eftersom att jag är bra polare med honom.
Så kvällen kommer och jag och Roffe möts för att sedan möta resten av gänget som nu blivit några stycken större än från början.

Jag och Roffe sätter oss utanför pizzerian och väntar på resten, när vi ringer och frågar vart de är .

- Öö var är ni? säger jag.
- Vi väntar på bussen, säger Linus. Vart är ni? Den går ju om 5 minuter.
- Vilken buss? Det går ju inga bussar dit.
- Jamen ringde inte Pelle er och sa att vi bytte?

NEJ! Det hade inte Pelle gjort, så vi ringde upp Pelle och frågade vafan han pysslade med. Han har gått och blivit dryg som fan och snobbig under sommaren så han svarade drygt och snobbigt.
Jag kommer inte ihåg vad han sa, men från och med det ögonblicket är vi inte längre vänner.

Au well, jag och Roffe bestämde oss för att inte ta bussen 2-3 km ut i skogeneftersom att Roffe skulle ringa några från GBG som skulle komma till det endra (första) stället som är lättare att komma till.
Så vi sätter oss på en bänk vid första stället och väntar.
Efter en kvart kan jag inte hålla mig längre och knäcker första starkisen. Fler och fler öl går ner men inga av Roffes polare syns till, inte fan tänker jag på det. Jag är ju dragen och har skitkul för mig själv när jag ska bada med några gamla klasskompisar.

Så kvällen fortlöper, vi stöter på några skitfula brudar som kör förbi, jag bränner mig på en moppe och sedan vinglar jag hem.

Hemma sätter jag mig vid datorn i 5 min, och somnar sedan i sängen efter att jag hållt på att ramla ur den. Skumt var det.

När jag vaknar på morgonen, dushat och ska ta på mig är kalsingarna i garderoben fuktiga. Konstigt. Tar ett annat par. Efter 4 par börjar jag bli misstänksam, piss luktar dom också.
Så jag vräker ut ALLT ur garderoben och allting utom min kavaj och andra finkläder är pisseblöta, bokstavligt talat. Värsta högen var det på golvet av garderoben med.

Vad kan va dra för slutsats av detta? Jo, att jag pissade i min garderob på fyllan varav en regelrätt minneslucka inrättade sig i mitt psyke.
Hyfsat pinsamt när morsan fick reda på att jag pissat i min garderob.

Tack och hej! Hoppas jag underhöll litegrann såhär en lördagkväll :)

M.v.h Psomo
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..