Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vilka spel kommer?

Postat av term_boy den 25 Augusti 2006, 04:35
35 kommentarer · 305 träffar
Såhär på nattekvisten har jag börjat undra lite .. vilka nya spel kommer inom snar framtid?

Åren/året som gått har jag sett fram till q4, wow, cs:source, heroes 5, nya versioner av dota ;) osv ..

Men vad kommer härnäst, vad ska man längta till?

Vill främst ha två saker att längta till, ett fps spel som man kör seriösare klanspel över (helst team) .. och sen även ett mmorpg spel.. Vad kommer egentligen? Är det bara burning crusade som släpps? Eller kommer det något SPLITTERNYTT? Som förhoppningsvis blir lika stort/roligt??

Måste ha något att se fram emot .. Känner inte för wow längre, finns förnärvarande inget kul fps spel (tröttnat på cs) VAD SKA JAG VÄNTA PÅ ?!?!

VAD SKA JAG SE FRAM EMOT? Kommer kanske ett nytt UT? Kommer det spelas seriösare klanspel över det, etc etc!

Eller kanske släpps det inga fler roliga spel, det finns de spel som finns nu och inga andra kommer bli stora ??

Öppna diskutionen!

Vilket spel såg ni mest fram emot?

140 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..