1
Mediala förmågor!
Postat av Highness! den 24 Augusti 2006, 08:24
20 kommentarer · 153 träffar
Hallå!
Denna frågan är riktad till er som är seriösa och vill komma med bra svar.
Har du någon medial förmåga?
tillexemepel, känna på dig att något ska hända, så händer det, eller kan se in i framtiden, få kontakt med andar och änglar och halleluja?:P
Ibland så känns det som att jag vet saker i förväg, lite svårt att förklara men tillexemepel: Det ringer i telefonen och då bara VET jag vem som ringer.
och sist som jag mediterade, så fick jag e bild i huvudet, och det var så verkligt.
jag var vid en sjö som påminde om en damm och det var skog runt omkring.
jag var där med 2 personer som jag inte känner, kommer inte ihåg dom så värst mycket, men platsen var så verklig.
det var soligt väder, väldigt varmt (vattnet var ljummet) och jag var utomlands.
jag stog med benen i vattnet och det gav mig en känsla av inre frid.
vad tror ni att detta var? kan jag ha fått en inblick i mitt tidigare?
Denna frågan är riktad till er som är seriösa och vill komma med bra svar.
Har du någon medial förmåga?
tillexemepel, känna på dig att något ska hända, så händer det, eller kan se in i framtiden, få kontakt med andar och änglar och halleluja?:P
Ibland så känns det som att jag vet saker i förväg, lite svårt att förklara men tillexemepel: Det ringer i telefonen och då bara VET jag vem som ringer.
och sist som jag mediterade, så fick jag e bild i huvudet, och det var så verkligt.
jag var vid en sjö som påminde om en damm och det var skog runt omkring.
jag var där med 2 personer som jag inte känner, kommer inte ihåg dom så värst mycket, men platsen var så verklig.
det var soligt väder, väldigt varmt (vattnet var ljummet) och jag var utomlands.
jag stog med benen i vattnet och det gav mig en känsla av inre frid.
vad tror ni att detta var? kan jag ha fått en inblick i mitt tidigare?