Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tjäna pengar på reklam på datorn?

Postat av fAKE! den 23 Augusti 2006, 19:12
16 kommentarer · 243 träffar
tjena. hörde att det finns sidor på internet som har avtal med vissa företag. ifall man bara har en reklam ruta uppe i bakrunden kan man tjäna pengar genom att ha datorn på 24/7. kanske inte så mycket men kansek nån tusen lapp i månaden extra.

det går väll till så att internetsidan som har skapat möjligeheten får pengar från företag för att person kollar på deras reklam och man får själv en liten del av summan så både person som kollar på reklamen och företaget som har avtalen med dom med reklamen får cash. nån som vet nån sån sida?

går att söka på google

make money doing nothing. only have your PC on 24/7 and make money.

typ

skulle vara gulligt ifall nån vet nån sån sida.

ps. det finns många fake sidor där företagen tar allt. var på en sån förut surfjunky. tjänade 300 dollar på en månad och sen upptäckte jag att jag inte får ut pengarna för företaget stoppar allt i fickan själv. skulle uppskatta ifall nån vet nån som funkar.

ds. sry för stavfel har lite hurry

peace =)

EDIT: jag frågade inte ifall ni tror ifall det funkar eller inte. utan fiall ni vet nått som funkar.

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..