Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ShuttleSB75G2 barebonePC säljes!

Postat av SmarTass! den 27 April 2004, 20:28
49 kommentarer · 60 träffar
Tjena! Jo jag tänker nu sälja min ShuttleSB75G2 barebone(mini-pc) med installerad 3,2 GHz Hyper-Threading processor!

Sedan säljer jag även min Seagate S-ATA 7200 rpm hårddisk, min DVD-rom/cd-brännar combo(samsung) och även min lilla diskettstation!

Jag säljer bara Shuttle SB75G2 tillsammans med processor.. dvs det går inte att endast köpa processorn eller Shutteln utan du måste köpa båda!

Vill du sedan ha någonting av det övriga jag säljer som t.ex. hårddisken eller alltihop så kan du ju köpa allting helt enkelt eller bara välja en pryl om du är intresserad av diskettstationen enbart ^^ (notera ironiförsöket)

Jahapp det var det de! Inga skambud och endast seriösa kunder =)

kontakta mig på - svettmah@hotmail.com - om ni är intresserade så får vi komma överrens om saker och ting!

Ni får även komma med prisförslag i era kommentarer och kontakta mig på min email-adress som sagt!

byebye!

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..