Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver faktiskt era råd!

Postat av Proximity den 22 Augusti 2006, 08:10
8 kommentarer · 93 träffar
Nu är det så här; att jag behöver ha lite åsikter från er vad ni tycker i den här(min) situationen.

Jag har just nu jobb på ett företag där jag filmar när folk monterar endel maskiner, och sen klipper jag upp filmen i datorn, och editar lite, det ska bli arbetsinstruktioner. Det är ett ganska halvslött jobb, men jävligt krångligt och tråkigt stundtals.

Jag har anställning här tills 31 aug, men jag får nog fortsatt om jag vill.

Frågan är, vill jag det? Alternativet är att antingen vara lite ledig och softa nån månad, tilläggas bör väl att jag började jobba här i princip direkt efter jag tog studenten, har bara haft 4 veckor semester men inget mer. Jag är jävligt sugen på att bara slappa nån månad för att sen söka jobb igen.

Problemet är att om jag inte tar fortsatt jobb nu, så kommer jag nog inte få jobb här mer; utan måste söka på andra ställen.

Så jag fråga er, hur hade ni gjort? Hade ni stannat kvar här fastän ni inte trivs alls, och det inte är så överdrivet bra betalt? Eller hade ni slutat nu den 31e och kanske slappat, kanske läst en kurs på universitetet eller sökt ett annat jobb?

Diskutera gärna hur ni hade gjort, eller om ni är/har varit i samma situation!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..