Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dagens goda gärning

Postat av Tonto den 21 Augusti 2006, 19:13
41 kommentarer · 34 träffar
Idag när jag var påväg hem från skolan så gick jag av i alvik för att sedan ta bussen till sundby. Det är 25minuters väntetid på bussen så jag går till närliggande mcdonalds för att ödsla tid och även släcka lite hunger. På väg in ser jag ett 10tal mopeder, och även en person som glömt sina nyklar i moppen. Det var en blå speedfight som ligger på 20k+ om jag inte har fel? Jag går in på mcdonalds och ser killar tillsammans med några tjejer då tänker jag genast de kommer leka tuffa. Jag säger snällt att en av mopparna har nyckeln kvar i moppen och även fast snubben hör vad jag säger så kommer han med ett "baxade" i svar. jag är nära att se rött fast jag ignorarer det eftersom han var med ett 10-tal polare och jag är ensam. En av killarna rusar då ut eftersom det var hans moped. Jag ställer mig i kön och tittar på honom, när han går in igen så går han förbi mig och säger inte ens tack? Nu sitter jag och ångrar att jag inte tog moppe och körde den till ghettot och drog bodymakeover och nu har en fin moped men tyvärr finns det inget jag kan göra åt det nu.

Så mina frågor till er är
Vad skulle ni gjort i min situation?; Har ni gjort dagens goda gärning?
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..