Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Wackt bio besök.

Postat av TaHmen den 21 Augusti 2006, 00:43
50 kommentarer · 35 träffar
Tja alla.

Skulle bara vilja berätta om en ganska konstig men lite rolig sak som hände för några kvällar sen. Jag och 3 kompisar skulle se nya filmen Pirates of the Caribean. Jag tycker det är ganska gott o ha dricka med när man ska på bio, och när jag stod och skulle köpa mig en loka så kom det in ett gäng killar, ni vet den där lite b*giga sorten, men vita jeans o sån där brunkräm över hela ansiktet och bakåt slickat hår. En av dem tittade länge på mig jag fatta inte va killen ville liksom men efter ett tag blev jag lite störd och tänkte att jag drar vafan o berättar för polarna. Då säger han nåt som jag nästan inte hörde, han hade jätteljus röst, nästan en tjej röst , hörde att han sa nåt med stickad tror han sa stickad stav. Jag förstår inte riktigt men skitsamma. Jag ringde Kim min ena kompis, han och de andra hade gått till en polares lägenhet och hälsat på en polares nya guzz, och när jag kom dit märkte ja att vi var typ sena till bion så vi gick dit direkt. På beridarbansgatan träffade jag min syrra, o snackade ett tag me henne först innan vi gick in. Filmen hade precis börjat när vi kom in. På väg ner mellan platserna såg ja killarna som var på kiosken innan. O han med tjej rösten tittade as mycket på mig. Jag tänkte tanken att han nog var b*g, men det är inga fel med det igentligen så jag brydde mig inte.. det fanns inga bra platser utom längst fram typ, så vi satte oss ner där vid dem typ.

När jag satte mig ner kännde jag en jättekonstig lukt från killarna bakom ni vet de från kiosken. det luktade som tjejer nästan eller asså som tjej parfym men ändå som en kille fast jätte äckligt. Jag tänkte på det hela tiden kunde typ inte koncentrera mig på filmen eller nåt men efter ett tag gick de ut från bion, asskönt blev det då. Det roligaste me hela skiten var att jag såg fler som titta på killarna o tyckte de luktade värsta äckligt asså. Några tanter som satt vid de sa "dom tror att dom äger bion" o när killarna stack ledde tanterna så man fatta ju vad de tänkte :D.

Fett me kul det var.

För att man ska skapa diskution så tänkte jag fråga asså tycker ni att vissa tror att de är snygga o bra o så fast de igentligen luktar äckligt o ser konstiga ut?

O klaga inte på min stavning, heheh är inte så bra på det vet :p
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..