Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Att

Postat av SU^rj den 20 Augusti 2006, 18:02
8 kommentarer · 50 träffar
Min eminenta och patetiska vän som överraskande hejar på Chelsea, Barcelona och Inter (inget allsvenskt lag, för Allsvenskan "suger").

Han och jag har en vild diskussion om att man inte kan heja på ett landslag. Han påstår sig heja på Frankrike och Brasilien vid EM och VM mästerskap. Jag förstår mig absolut inte på han och säger att man inte kan "heja" på ett landslag.

Är man svensk så hållar man på Sverige, om nu Sverige inte skulle spela VM kan man självklart njuta av en bra match men kan fan inte "heja" på ett landslag. Om vi säger så här att han hade även för sig att han höll på Malmö FF ett tag, han bor i Stockholm, han är född i Stockholm och hans föräldrar och släktingar är kineser eller Stockholmare.

Så jag har 2 frågor att ställa.

1. Hur tycker du min kompis är? Som hejar på lag som är bäst och olika landslag

2. Kan man heja på ett landslag, då menar jag verkligen före allt annat. Vill att dem ska vinna hela tuneringen etc?

*

Någon slags bugg har uppståt, rubriken ska vara "Att "heja" på ett landslag"
Föregående tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..