Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet bryts

Postat av byhora den 20 Augusti 2006, 15:55
20 kommentarer · 338 träffar
Hej, har haft ett problem i cirka 2-3 år. Mitt internet bryts obestämmda tider. typ ibland bryts inte internet på hela dagen, ibland bryts det flera ggr per dag. Jag har ringt telia och förklarat problemet och dom säger att jag kopplat in modemet i fel jack. Dom sa allså att jag skulle sätta in det i första jacket. Men har man det inte i första jacket så bryts väll internet när telefonen ringer? Och mitt bryts inte när telefonen ringer. Och vi har bara ett telefon jack i hela huset. Så det kan inte vara det som det är fel på. Jag fick 24 mbit för ca 2 veckor sen, då fick jag ett nytt modem och trode det skulle sluta brytas. MEN ICKE! jävla skit internet. Jag har köpt ny nätverks sladd och testat nästintill allt. Nån som kan veta vad felet är? :S

Btw. jag har en 4a portars modem och en 4a portars trådlöst nätverks router. Och det är ADSL lampan som slocknar när internet bryts

http://files.upl.silentwhisper .net/upload5/DSC00047.JPG

funkar denna kylningen tro? 2 st istklabbar med plastpåse över....
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..