Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tcp flags paket

Postat av Commandoo den 11 Augusti 2006, 12:39
1 kommentarer · 145 träffar
Jo under 1 års tid nu enda sedan mitt BBB bytte mitt ip från 213 till 85 i början så började min dator hänga sig i början, jag trodde självklart de var burken men de blev samma problem med alla 3 datorer jag har. Jag har hittat lösningar osv under denna tid och jag har nu fått reda på att det är tcp flags som skickar paket till mitt ip som gör så att mitt explorer, jaa burken låser sig... http://hem.bredband.net/b34364 6/brandvaggen.JPG där kan ni se att det är flera ip.n som skickar paket åt mig?! Har jag dock på brandväggen så blockeras dessa paket men på något skumt sätt är min dator skitseg pågrund av brandväggen och jag fps droppar i cs mer än förut. Vet inte mycket om tcp flags men att det är paket som sänds till mitt ip och "overloadar" mitt internet så de hänger sig i explorer... Jag undrar nu vad jag egentligen kan göra åt detta problem? Kundsupporten på bredbandsbolaget verkar inte vilja hjälpa mig. Jag har inte lust och ha på brandväggen när den ställer till med problem, allt var prima när mitt ip var 213 förut.

Vad kan jag göra?
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..