Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är jag sjuk o.O ?

Postat av Descop den 6 Augusti 2006, 10:03
28 kommentarer · 43 träffar
Hej mina kära fragbite'ers.
Jag har ett seriöst problem med mytningar, då menar jag inte här på FB eller andra forum.
Jag menar IRL, tar som exempel igår när jag gjick ut med en tjej som jag gillar lite senare på kvällen, efter 1-2 lyckade timmar med intresanta konversationer så börjar jag myta som en tok.

Jag vet inte vad som flög i mig men jag ljög om allt möjligt, hittade på saker jag inte ens visste att jag själv skulle kunna komma på, hon vart självklart mycket fundersam om det jag sa nu var sant och frågade mig tillockmed. Dum som jag är fortsatte jag myta.

Det här är inte första gången något sånt här händer, det har faktiskt pågot i snart ett halvår. Jag börjar bli riktigt irriterad på mig själv och undrar om det kanske finns någon sjukdom som kanske på något sätt är så här. Eller om ni har något tips på hur man kan träna sig att sluta ljuga.

Jag skulle vara tacksam om ni nu vore lite seriösa när ni svarar, vilket jag förstår är inte er bästa sida. Men iallafall så hjälp mig sluta MYTA!

P.S Detta är inte en lögn.

Massa kärlek och pussar
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..