Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sluta med data och cs det är frågan

Postat av QuidProQuo den 22 April 2004, 22:29
224 kommentarer · 192 träffar
Hallå alla geeks here, jag kmr nog bli flammad av idioter och cs geeks

Det var såhär att mina föräldrar vänner o.s.v alla klagade på att datorn alltid går före för mig fick alltid kommentarer o.s.v

tänk er man lägger ner flera tusen på skit, ny mus , musmatta , skatez o.s.v själv har jag byt musmatta mus köpt ny skärm dödat mina föräldrar för ny dator ( mer fps ) detta alltså väldigt nördigt skitit i läxor bara för datorn ätit vid datorn o.s.v inte hafft tid till fritid till tjejer o.s.v

ville ha sakt det att, snälla killar testa i en vecka utan dator och cs lovar på heder och sammvete att ni som person kmr må skit mkt bättre liksom förstår att ni tänker åå vilken nörd o.s.v men endå jag kunde ägna timmar åt pcw,s som ej ens lönades endå tänk när cs dör ut då säger ni oj vad ska jag göra nu jag spelade ju cs hela mitt skolår så jag har ju inte så bra betyg ja då får ni börja jobba på nåt sket jobb och det e inte så kul ingen tjej vill ha en tjock cola drickande gris hlr för den delen, fixa er träna sluta med datorn festa ha kul o.s.v ni som inte har vänner (ni fattar) ni får ju inte mer vänner avv att sitta vid datorn eller hur utan börja sporta fotboll o.s.v då får ni mer vänner eller hur exakt cs och dator lönar sig inte ett jävla skit igentligen jo så roligt som ni som har cs och tjej och träning tänk er att ha Skit bra betyg ha en tjej att mysa med varje fredag och ha sketa bra jobb se bra ut festa e ute och har kul istället för att sitta i ventrilo och snacka med människor från andra sidan sverige FÖR GUDS SKULL SLUTA MED DATORN UNGDOMAR!! jaja ni gör vad ni vill men sluta iaf iaf i en vecka för min skull :P

edit : tänk att lägga er tidigt va glad och pigg och dra till plugget heja på polarna i stället för att skolka bli tjock och ful sitta hemma och äta pizza och sen sova

PUSS ALLA SOM GÖR SOM JAG HAR SAKT HERÅ
Föregående tråd
Nästa tråd

224 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 224 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..