Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spärren på moppen!

Postat av SpEct♥ den 2 Augusti 2006, 18:45
21 kommentarer · 359 träffar
Hej! nu är det så att min lillasyster har köpt en mopped av märket Giantco. Och jag vet att det inte är det bästa märket eller liknande, men den går ju hyffsat för det.

Men det är så att hon är borta med familjen på semester 2v. Och jag har fått nyckeln för denna, för att jag är en sån omtänksam bror. ^^
Men den är såklart spärrad, alltså man har inte tagit bort hastighetsspärren eller vad det är på den.

Och jag erkänner, jag är sämst på detta så jag vill inte göra fel, eftersom det är syrrans. Men vill ju ändå inte glida runt i 30-35 på den när de är borta.

Så min fråga är då, kan någon hjälpa mig, eller dra en liten förklaring på vad jag ska göra, så jag iaf kan testa mig fram lite.

Moppen jag snackar om, är denna : http://www.giantco.se/product_ info.php?cPath=21&products_id= 34&osCsid=1e172e8bf8bf900d1406 da3b520ae58c
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..