1
Tjejen , Låtar ?
Postat av Pir4t den 2 Augusti 2006, 03:54
90 kommentarer · 340 träffar
Tjenare ska dra en liten historia för er och sen får ni kommentera vad ni tycker jag ska göra.
Sorry att texten är så lång men jag har gjort mitt bästa för att skona era ögon....
FREDAG 22:00
Jag och min bästa polare får ett samtal av min "flick-vän"
(alltså en tjej jag känt i 10 år och är skitbra kompis med)
Hon säger att det är fest i ett hemligt ställe,
eftersom polaren o jag var på festhumör så slänger vi ner nåt drickbart i varsin cykel och cyklar dit.
När vi väl är där så träffar jag tjejkompisen och några till.
(hennes tremänning har kommit hit på besök i några dagar)
(tjej-kompisens tremänning kan vi kalla för Linda)
Sen sticker min polare med sin tjej men det skiter jag i,
5 min senare så kommer en annan tjej dit med massa sprit,
eftersom min cider nästan är slut så blandar jag ut den med spriten.
Linda berättar att det är första gången hon dricker, vi öser på henne massa sprit så hon blir aspackad.
På något sätt snackar vi om att hångla och alla säger att jag och Linda ska hångla,
men jag säger att jag inte vet hur man gör.
Men det gjorde visst inget för typ 20 sec senare så hånglade vi.
Sen drack vi lite mer och vi hånglade mer och mer.
Sen säger dom att vi ska ha sex ,
Jag säger att jag e oskuld och Linda säger detsamma.
Anyway så säger jag att vi ska vänta för ingen där hade någon kondom,
men någon smart tjej kom på att dom skulle köpa dagenefterpiller på lördagen.
Men vi ignorerar henne och hånglar och smeker varann lite sen vettefan vad som hände men det slutade med att jag linda och jag hade oral/sex framför 2 andra tjejer
(en utav dom var min "bästa-tjej-vän")
Aja eftersom dom kollar på så dör min bånge och det går åt helvete :P
Så vi säger att vi får fortsätta imorrn.
Sen åker linda hem och sover hos "bästatjejkompisen"
LÖRDAG 17:00
Vi överenns om att vi ska träffas i stan och väl där så mår jag skit och ville bara spy så jag kunde inte fokusera så mycket på tjejen.
Anyway mot kvällen mår jag bättre och vi dricker nån cider och jag och linda pussas lite innan dom måste åka hem.
SÖNDAG 13:00
Dagen börjar med att min "bästatjejkompis" ringer mig och säger att hon kommer hem till mig,
jag städar lite snabbt och sen kommer hon.
Sen ringer linda och vill ha skjuss hem till mig men min kompis orkar inte skjussa så jag får låna hennes moppe och hämta linda .
När jag kommer till stället så har hon sin 1år yngre broder med sig så jag kör hem med linda och sen åker linda och hämtar sin bror.
(vi skulle hålla vårat förhållande hemligt från hennes bror så ingen chans att säga att jag gillar henne här inte )
Vi sitter i mitt rum någon timme sen bestämmer vi att vi ska ska bada,
när vi ska bada vid så visar det sig att hon har tagit fel kläder och bara jag och lindas lillebror badar.
Sen åker jag hem och sover.
SÖNDAG 11:00
Vi bestämmer att vi ska åka och bada igen.
Så vi cyklar dit och badar igen och jag hinner inte nämna att jag gillar henne :(
Sen är den lilla skiten med oss hela dagen och sedan tar vi farväl och dom åker hem till sin stad
(dom var bara här på besök, men dom kommer tillbaka)
Sådär nu sitter jag här och mår skit och tänker på om hon inte gillar mig eller om hon tror att jag inte gillar henne ?
Jag skulle ge allt för att få henne att komma tillbaka hit idag..
Anyway så nu när hon kommer hit nästa gång så ska jag säga att jag gillar henne till henne.
Men nu undrar jag bara över utförandet.
Eftersom jag är så innihelvetes rädd för att hon inte känner likadant så hade jag tänkt blanda det med en
storfest som händer här i gävle om några dagar(cityfesten) så att både jag och hon kan vara full/påverkad.
Men det kanske inte är det bästa sättet ?
Vad tyckert ni/Hur ska jag göra ?
Anyway tills det att hon kommer tillbaka behöver jag lite musik att deppa till.
Jag söker musik i stil med :
Underoath - Reinventing your exit
Rage Against The Machine - Give It All
Breaking Benjamin - Sooner Or Later
Breaking Benjamin - Follow (me?)
Paparoach - Not Listening
Aja ha de bra nu grabbar/flickor
//Deppad Pir4t
Sorry att texten är så lång men jag har gjort mitt bästa för att skona era ögon....
FREDAG 22:00
Jag och min bästa polare får ett samtal av min "flick-vän"
(alltså en tjej jag känt i 10 år och är skitbra kompis med)
Hon säger att det är fest i ett hemligt ställe,
eftersom polaren o jag var på festhumör så slänger vi ner nåt drickbart i varsin cykel och cyklar dit.
När vi väl är där så träffar jag tjejkompisen och några till.
(hennes tremänning har kommit hit på besök i några dagar)
(tjej-kompisens tremänning kan vi kalla för Linda)
Sen sticker min polare med sin tjej men det skiter jag i,
5 min senare så kommer en annan tjej dit med massa sprit,
eftersom min cider nästan är slut så blandar jag ut den med spriten.
Linda berättar att det är första gången hon dricker, vi öser på henne massa sprit så hon blir aspackad.
På något sätt snackar vi om att hångla och alla säger att jag och Linda ska hångla,
men jag säger att jag inte vet hur man gör.
Men det gjorde visst inget för typ 20 sec senare så hånglade vi.
Sen drack vi lite mer och vi hånglade mer och mer.
Sen säger dom att vi ska ha sex ,
Jag säger att jag e oskuld och Linda säger detsamma.
Anyway så säger jag att vi ska vänta för ingen där hade någon kondom,
men någon smart tjej kom på att dom skulle köpa dagenefterpiller på lördagen.
Men vi ignorerar henne och hånglar och smeker varann lite sen vettefan vad som hände men det slutade med att jag linda och jag hade oral/sex framför 2 andra tjejer
(en utav dom var min "bästa-tjej-vän")
Aja eftersom dom kollar på så dör min bånge och det går åt helvete :P
Så vi säger att vi får fortsätta imorrn.
Sen åker linda hem och sover hos "bästatjejkompisen"
LÖRDAG 17:00
Vi överenns om att vi ska träffas i stan och väl där så mår jag skit och ville bara spy så jag kunde inte fokusera så mycket på tjejen.
Anyway mot kvällen mår jag bättre och vi dricker nån cider och jag och linda pussas lite innan dom måste åka hem.
SÖNDAG 13:00
Dagen börjar med att min "bästatjejkompis" ringer mig och säger att hon kommer hem till mig,
jag städar lite snabbt och sen kommer hon.
Sen ringer linda och vill ha skjuss hem till mig men min kompis orkar inte skjussa så jag får låna hennes moppe och hämta linda .
När jag kommer till stället så har hon sin 1år yngre broder med sig så jag kör hem med linda och sen åker linda och hämtar sin bror.
(vi skulle hålla vårat förhållande hemligt från hennes bror så ingen chans att säga att jag gillar henne här inte )
Vi sitter i mitt rum någon timme sen bestämmer vi att vi ska ska bada,
när vi ska bada vid så visar det sig att hon har tagit fel kläder och bara jag och lindas lillebror badar.
Sen åker jag hem och sover.
SÖNDAG 11:00
Vi bestämmer att vi ska åka och bada igen.
Så vi cyklar dit och badar igen och jag hinner inte nämna att jag gillar henne :(
Sen är den lilla skiten med oss hela dagen och sedan tar vi farväl och dom åker hem till sin stad
(dom var bara här på besök, men dom kommer tillbaka)
Sådär nu sitter jag här och mår skit och tänker på om hon inte gillar mig eller om hon tror att jag inte gillar henne ?
Jag skulle ge allt för att få henne att komma tillbaka hit idag..
Anyway så nu när hon kommer hit nästa gång så ska jag säga att jag gillar henne till henne.
Men nu undrar jag bara över utförandet.
Eftersom jag är så innihelvetes rädd för att hon inte känner likadant så hade jag tänkt blanda det med en
storfest som händer här i gävle om några dagar(cityfesten) så att både jag och hon kan vara full/påverkad.
Men det kanske inte är det bästa sättet ?
Vad tyckert ni/Hur ska jag göra ?
Anyway tills det att hon kommer tillbaka behöver jag lite musik att deppa till.
Jag söker musik i stil med :
Underoath - Reinventing your exit
Rage Against The Machine - Give It All
Breaking Benjamin - Sooner Or Later
Breaking Benjamin - Follow (me?)
Paparoach - Not Listening
Aja ha de bra nu grabbar/flickor
//Deppad Pir4t