Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Avliva katten =/

Postat av Bak-Å-Fram den 1 Augusti 2006, 19:05
87 kommentarer · 100 träffar
Hejsan, jo det är så här. En av mina katter är väldigt "aktiv" så att säga, hon sover på dagarna och vaknar på nätterna. Min mor vill avliva henne för att dem senaste dagarna så har hon förstört saker för tusentals kronor, blomkrukor, ljusstakar, lampor, en TV osv. Den händer ungefär varje natt, men hon är väldigt snäll och trevlig, förutom på nätterna.

Nu till min fråga, har ni några tips/förslag på vad jag ska göra med henne, för jag vill absolut inte avliva henne. Nu kanske ni tänker "Det är bara en katt", "Döda henne" "avliva henne och köp en ny" osv, men ni som har djur vet kanske vad jag menar.

Skulle uppskatta om ni kunde skriva/länka till några tips om hur man lugnar ner katter, hon går på p-piller, men det hjälper inte så mycket.

Hoppas ni kan var seriösa och förstå att jag har ett problem. Uppskattar all hjälp, tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

87 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 87 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..