Det är så att jag har laddat ner en liten wow film som jag ville se, men det e en .rar fil, skulle nån kunna säga mig hur jag öppnar den, eller om det helt enkelt inte går? tack på förhand.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
men det funkar inte att skriva "bur" för att andra factionen ska se ordet "lol" däremot har jag sett lite allies spamma "LO LO LOVE YOU" liknande förrut. har ingen anning om hur dock :)
Språken går inte att direktöversätta, vissa ord blir alltid samma men många ord skrivs bara som standardfraser för den andra faktionen. Lösningen är att skriva enskilda tecken som alltid ser likadana ut för de andra, som tex #1 skrev.
D A P FFF D B PPP = you very evil
d a p 99 sb qg = you love me
Ogg gul'rok thok = you fucking nabb
Detta är för alliance till horde.
Dock ej säker på "Ogg gul'rok thok = you fucking nabb" fick reda på det idag. Men "d a p 99 sb qg" & "D A P FFF D B PPP" funkar.
det är olika på alla servrar ... hur ni ser horde och allie skriva lol osv.. på en server kanske horde säger lol så står det kek som det gör på min och på en annan står det kanske bur eller nåt. sen finns det olika kombinationer på olika servrar hur du säger så att horde förstår att det står L O L typ det går då inte att skriva tillbaka "kek" för att dom ska se lol .. men det är olika på alla servrar! ..
Tänkte att jag postar detta här.. lite offtopic men ändå:
Konversera som alliance med horde, funkar inte tvärtom.
go d a p - "me y o u" (Alliance-Horde dueling situation)
go gsdg b puck - "me ruff e nuff"
d a p yu vb - "y o u lo se"
go yu vb - "me lo se"
go kek d gsdg - "me ver y ruff"
d a p gsdg - "y o u ruff"
d a p kek d gsdg - "y o u ver y ruff"
d a p yu op - "y o u lo ko"
go oi po - "me va ne" (mining situation)
d a p oi po" - "y o u va ne"
P YU VB - "U LO SE"
GO YU VB! - "ME LO S E!"
go as sd d a p - "me lo ve y o u"
d a p as sd go - "y o u lo ve me"
go as sd d a p cxkr - "me lo ve y o u ruff"
#26 - Hmm, blev lite fel när jag tänker efter. Det var nån på horde som skrev "fuck you nigger" så blev han bannad för 3 dagar. Sen vart det en på alliance (venne vem) som stod i Ironforge och skrev "hello niggers". Han var rank 13, blev reportad och banned.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
d a p 99 sb qg = you love me
Ogg gul'rok thok = you fucking nabb
Detta är för alliance till horde.
Dock ej säker på "Ogg gul'rok thok = you fucking nabb" fick reda på det idag. Men "d a p 99 sb qg" & "D A P FFF D B PPP" funkar.
Konversera som alliance med horde, funkar inte tvärtom.
go d a p - "me y o u" (Alliance-Horde dueling situation)
go gsdg b puck - "me ruff e nuff"
d a p yu vb - "y o u lo se"
go yu vb - "me lo se"
go kek d gsdg - "me ver y ruff"
d a p gsdg - "y o u ruff"
d a p kek d gsdg - "y o u ver y ruff"
d a p yu op - "y o u lo ko"
go oi po - "me va ne" (mining situation)
d a p oi po" - "y o u va ne"
P YU VB - "U LO SE"
GO YU VB! - "ME LO S E!"
go as sd d a p - "me lo ve y o u"
d a p as sd go - "y o u lo ve me"
go as sd d a p cxkr - "me lo ve y o u ruff"
Detta är saxat från ett annat forum.
99 99 = ha ha
Horde -> alliance.
Från Horde till Alliance. :>
L t A A F = N * G G A (utan *) :P
fast nån ally reportade så ja blev bannadi 3 dygn.=)
horde>ally
tror ja iaf =)
Verkar vara tillbaxs nu iaf om det var han.