1
Fel att spendera pengar i ett förhålland
Postat av dazzen den 26 Juli 2006, 18:29
29 kommentarer · 157 träffar
Jag har fått för mig att mitt ex gjorde slut med mig delvis för att jag spridde rätt mkt pengar runt mig hela tiden och betalade allt åt henne och lite till osv, bjöd till och med hela hennes familj på glass ett par gånger när vi va på husvagnsemester
Jag har nästan bara märkeskläder för att jag tycker om kläder och spenderar därav en del pengar på att också och därför klär jag mig rätt "fint" osv.
Hennes familj är en helt vanlig svensson familj med volvo, villa, hund och husvagn. Därav så kanske hon inte spenderar lika mkt som jag.
Kan det vara så att hon känner sig kränkt för att jag skulle betala allt till henne och bjöd hennes familj osv bara för att hon och hennes familj "inte har lika mkt pengar"
Eller är det bara något jag har fått för mig? Vad tror ni?
Jag har nästan bara märkeskläder för att jag tycker om kläder och spenderar därav en del pengar på att också och därför klär jag mig rätt "fint" osv.
Hennes familj är en helt vanlig svensson familj med volvo, villa, hund och husvagn. Därav så kanske hon inte spenderar lika mkt som jag.
Kan det vara så att hon känner sig kränkt för att jag skulle betala allt till henne och bjöd hennes familj osv bara för att hon och hennes familj "inte har lika mkt pengar"
Eller är det bara något jag har fått för mig? Vad tror ni?