Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Myrinvasion!!!1

Postat av Anthrax? den 24 Juli 2006, 11:27
22 kommentarer · 290 träffar
Som topicen lyder.

I Våran stuga har vi äckligt stora hästmyror.

vi har haft dom förr där men vi fick bort dom med myrgift.

men eftersom dom har byggt sina gångar och boet högre upp mot taket så kan vi inte lägga myrgift dit, inte den som vi har iaf, det är en typ av ''pulver-gift'& #039; man måste hälla dit upp, och det är skitsvårt. det lyckas aldrig. så nu vill jag veta vilken typ av myrgift ni skulle använda? kom gärna på fler olika förslag.

vi vill döda dom här små jävlarna ;) vi ha gjort det en gång, och vi måste göra det igen! det hjälper inte att klämma dom. annars måste man klämma dag och natt -.- och jag har försökt tejpa igen ingångarna men dom hittar alltid nya ingångar, eller så tuggar dom igenom tejpet.

Hoppas ni vet bra gifter så att vi blir kvitt med dom här ''små'' jävlarna!

fast ordet ''små'' är inte riktigt rätt nu xD dom här jävla hästmyrorna är dubbelt så stora som våran vanliga stackmyror.

och ni ska veta en sak, dom här jävlarna biter så jävla hårt, och sprutar myrsyra. här är en bild på en Hästmyra:

http://www.bioresurs.uu.se/myl ler/skog/skog_bild/hastmyra.jp g

P.S för att bli kvitt med myrorna så måste jag förgifta drottningen.

säg riktigt effektiva gifter så drottningen DÖÖR.

EDIT: LÄNKA HEMSIDAN !

//HYDROGEN
Föregående tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..