Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vaknade på operationsbordet! :/

Postat av Anthrax? den 23 Juli 2006, 15:35
110 kommentarer · 94 träffar
japp, som topicen lyder.

Förra veckan när jag hade jävligt ont i magen kunde kanppt sova eller äta ordentligt. läkarna hade röngat (stavning?)

och sagt att jag hade magsår. :( dom var tvungen att operera. jag var självklart livsrädd. är rädd när jag sover så plötsligt kan jag vakna vid operationsbordet. läkarna sa att detta händer ytterst sällan. (nästan aldrig) så jag behövde inte oroa mig. sa dom. när dom hade börjat operera så övervakar dom mina hjärnaktiviteter om jag vaknar eller sover. så dom hade typinte kollat ordentilgt, eftersom jag VAKNADE PÅ OPERATIONSBORDET! :/ fick jävligt panik och smärtan var outhärdig, jag skrek som fan att jag hade ont.

läkarna gav mej lyckligtvis stora doser sömnmedel (inte alltförstor, jag kan dö om jag får stora doser!) men jag somnade igen. men tänk, asså jag vaknade vid operationsbordet :S!

fyfan vilken smärta. juste jag glömde säga, jag svimmade nästan när jag såg allt detta. och nu, efter 5 veckor på sjukhuset har jag kräkts ett otaligt många gånger, eftersom tankarna försvinner inte så lätt. jag har tom traumatiska minne. jag kan jävligt lätt få panik :( så nu vill jag att nån tröstar mig :/mår dåligt av allt detta. :/

*edit*

har märkt nu att ni FBtare tar detta seriöst. TACK!

Och ja, #11 jag mår bra nu. men kräks ännu. fast lyckligtvis inte så mycket.

kan vara hemma nu. jag har ibland koncentrations svårigheter.

tänker ofta detta, när det hände. fyfan. nu vill jag aldrig bli opererad igen!

NEVER.

MVH// hYDROGEN.
Föregående tråd
Nästa tråd

110 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 110 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..