Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Greenpeace! haha pinsamt

Postat av HostaN den 23 Juli 2006, 02:28
9 kommentarer · 122 träffar
gokväll alla lirare.

jag och min polare satt i ventrilo så börja min polare snacka med en tjej på msn som var delaktig i det greenpeace nått sånt. så fråga min polare . varför i hela världens namn häller ni färg på sköldpaddor. tjejer som blev lite kaxig svarade kort . bara för ingen ska ta skalen så måste vi ju göra nått. Då sa ju min kompis men en sköldpadda anas med skalet "som är sant" så blev hon helt tyst och svarade nej en sköldpadda andas inte med nått skal. Då leta min polare upp en hemsida med fakta om sköldpaddor så visa han hemsida och faktan för henne. Tjejer som var lite småkaxig hade inget att säga. istället börja hon gråta och sa att alldrig göra nått sånt igen och hon kände sig dum m.m för efter dom slängt på den färgen på sköldpaddan så dör den innom 1-2 timmar! jag tyckte det var så kul att höra. Ibland finns det mskor som inte är inlästa när dom borde vara de.

vad tycker ni om Greenpeace ?
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..