Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Äckligt McDonalds!

Postat av henriksson. den 22 Juli 2006, 12:37
95 kommentarer · 3 352 träffar
Var och jobbade idag som elektriker vid ett företag som ligger precis sidan om där de tillverkar bröd åt McDonalds. Allt är som vanligt förutom när vi står och tittar på fyra-fem utlänningar som enligt kläderna arbetar som brödbagare eller något liknande. Plötsligt innan de är klara med sin rökpaus så tar två-tre ner händerna innanför byxorna och förmodligen kalsongerna också och börjar göra någon runk liknande rörelse. Sen går hela gruppen in och fortsätter laga bröd till er nästa gång ni stiger in på McDonalds.

Varför är man inte förvånad över hygienen på dessa ställena, skrämmande!

:edit:

Jag berättar vad jag såg, sen är det upp till er och tolka om det är sant eller inte. Jag kan inte säga med 100% säkerhet att de inte tvättade händerna när de kom innanför dörrarna. Men jag tycker fortfarande att det inte är så trevligt att folk tar sig på sina kön (kvittar om det är en kille eller tjej, utlänning eller svensk) Så gör man inte när man bakar/lagar bröd eller någon annan produkt som folk ska göra.

Vill någon runka och sen skruva ihopa min diskmaskin så skiter jag fullständigt i de, den ska jag fan inte ha i käften!
Föregående tråd
Nästa tråd

95 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 95 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..