1
Kalorier i vodka
Postat av kzzpzz den 21 Juli 2006, 18:00
16 kommentarer · 361 träffar
Tjo Grabbar ! Jo, det är så att jag håller på att gå ner i vikt. Gått ner ungefär från 90 kg till 80 kg. Jag är förvånad och väldigt nöjd över resultatet.
Så jag har avstått från chips, pizza, läsk, godis och allt sånt på flera veckor nu ..
I dag frågade en polare mig om jag har lust o komma på hans fest.. Han bor i en stor villa vid skogen typ, mycket trevligt. Där ska dom dricka, tälta, grilla etc. Så vi ska alltså sova över där..
Det jag undrar är hur mycket kalorier det är i en saranoff? Sån där som man brukar smuggla :D ifal det är värt att dricka o gå upp lite på en dag eller inte.. är noggrann med det..
och så måste jag ju blanda med något..
Det får bli cola light då det inte innehåller socker..
plz, vad ska jag göra? ska jag dricka eller ska jag skippa det ?
Så jag har avstått från chips, pizza, läsk, godis och allt sånt på flera veckor nu ..
I dag frågade en polare mig om jag har lust o komma på hans fest.. Han bor i en stor villa vid skogen typ, mycket trevligt. Där ska dom dricka, tälta, grilla etc. Så vi ska alltså sova över där..
Det jag undrar är hur mycket kalorier det är i en saranoff? Sån där som man brukar smuggla :D ifal det är värt att dricka o gå upp lite på en dag eller inte.. är noggrann med det..
och så måste jag ju blanda med något..
Det får bli cola light då det inte innehåller socker..
plz, vad ska jag göra? ska jag dricka eller ska jag skippa det ?