1
Pheroline, funkar de?
Postat av styrmaN! den 21 Juli 2006, 13:42
19 kommentarer · 162 träffar
En del män är av naturen helt enkelt lite attraktivare än andra av naturen . Det är vetenskapligt bevisat och det har att göra med deras feromoner. Feromoner är luftburna hormoner som tillverkas naturligt av deras kroppar och som får kvinnorna att tycka att de männen är mer attraktiva utan att de egentligen förstår varför.
Du har säkert redan hört någon talas om feromoner på TV eller radio. Feromoner kan vara den största vetenskapliga upptäckten vad gäller människans sexualitet och attraktionskraft under det senaste århundradet.
Nu har vetenskapen gett dig en chans att göra utjämna matchen lite jämnare. Pheroline® är en doftprodukt som innehåller en hög koncentration av mänskliga feromoner och som är tillverkad för att göra de män som har det på sig mer attraktiva för kvinnor.
Kan vi garantera att du utan tvekan kommer att ha mer sex när du börjar använda Pheroline®? Nej. Men du kommer säkert att märka att fler kvinnor av alla åldrar och typer oftare ler mot dig, tar ögonkontakt, inleder en konversation eller till och med börjar flirta. Och allting måste ju börja någonstans.
Vad kan jag förvänta mig när jag börjar använda Pheroline®?
* Ökad sexuell dragningskraft
* Fler träffar med kvinnor och ökade möjligheter att få hatill sex
* Nytt liv i ditt befintliga förhållande
* Mer passionerat sex
* En positiv, avslappnande effekt på personerna i din omgivning
* Fler kvinnor som söker kontakt med dig
* Förbättrad självkänsla
* Ökad respekt och större intresse från andra människor
Källa: www.pheroline.com
En flaska kostar $49,95 = 369,98 SEK (Forex)
Så man ska alltså få tjejer av detta? :P Nån som vet? Detta är ingen reklam >.< akta stavfel -.- DISKUTERA!
Du har säkert redan hört någon talas om feromoner på TV eller radio. Feromoner kan vara den största vetenskapliga upptäckten vad gäller människans sexualitet och attraktionskraft under det senaste århundradet.
Nu har vetenskapen gett dig en chans att göra utjämna matchen lite jämnare. Pheroline® är en doftprodukt som innehåller en hög koncentration av mänskliga feromoner och som är tillverkad för att göra de män som har det på sig mer attraktiva för kvinnor.
Kan vi garantera att du utan tvekan kommer att ha mer sex när du börjar använda Pheroline®? Nej. Men du kommer säkert att märka att fler kvinnor av alla åldrar och typer oftare ler mot dig, tar ögonkontakt, inleder en konversation eller till och med börjar flirta. Och allting måste ju börja någonstans.
Vad kan jag förvänta mig när jag börjar använda Pheroline®?
* Ökad sexuell dragningskraft
* Fler träffar med kvinnor och ökade möjligheter att få hatill sex
* Nytt liv i ditt befintliga förhållande
* Mer passionerat sex
* En positiv, avslappnande effekt på personerna i din omgivning
* Fler kvinnor som söker kontakt med dig
* Förbättrad självkänsla
* Ökad respekt och större intresse från andra människor
Källa: www.pheroline.com
En flaska kostar $49,95 = 369,98 SEK (Forex)
Så man ska alltså få tjejer av detta? :P Nån som vet? Detta är ingen reklam >.< akta stavfel -.- DISKUTERA!
Funkar Pheroline, så som dom säger?
39 personer har röstat