Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vinst

Postat av kusliG [if] den 21 Juli 2006, 00:24
28 kommentarer · 176 träffar
Jag tänkte bara berätta att jag spelade bilbingo idag och det var fett tråkigt. Men när sista spelet kom så var det 6000 kr som låg i vinstpotten och det var flera hundra som spelade så tänkte jag att det här kommer aldrig att funka iaf. Men när jag satt där och duttade i mina siffor så märkte jag att jag hade två siffror kvar och ingen hade tutat än. Pulsen var hög som fan siffrorna var N 31 och B 6. Nästa siffra som kom var N 31, och då kände man fan ingen får tuta och pulsen steg ännu mera och så hörde man i högtalarna BERTIL och sekunderna kändes som evigheter innan siffran skulle komma och när den väl kom så kände man en oerhörd glädje. Siffran 6 ekade i mitt huvud och det var just det nummret som gubben med mikrofonen hade sagt. Min morfar hög tag i tutan som vi hade och jag satt där och tänkte, bara jag inte tagit med någon siffra av misstag nu men det hade jag inte så där stod jag med 6k i handen och bara kännde glädje. Alla bilar var på väg därifrån för det var sista spelet men jag ville bara stå där och vara glad ;).
Så för att skapa en disskution. Har ni någon gång vunnit mycket pengar?
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..