Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Och där med dog!

Postat av SNEL_GAVELLI den 20 Juli 2006, 23:40
34 kommentarer · 100 träffar
Godkväll era kossor.

Tänkte lägga upp en historia som 2 kompisar skrev idag.

Klaga så jävla mycket ni vill på stavfel, för de är inte dyslektiker utan bara jävligt dåliga på svenska.

"Och där med dog!

det var en varm dag idag, det var minst 37 grader nere i "Joo vem vet". så jag satte mig så klart framför datan. vad fan finns det att göra ute!!!?, sitter hälldre här och camar med Thommas deleva och mark levengod..

samma stund som jag tar ett stort andetag medans jag sitter och tittar på delva när han drar något In och ut i munnen effter ett tag börjar det rinna något vitt ut ur hans mun.. Och ut ur munnen tar han tanborsten med ett stort smile med tandkräm i halva fejjan.. cirka 5 Min effter hör jag ett däckskrik, Någon plingar på dörren, jag går förvånansvärt och hinner inte ens öppna dörren förens dörren slits upp av en stor raggare... Jag står helt mållös och bara stirar på han, han tar upp en Dosa general Lös ur backfickan. och jag frågar ; Vem är du ?!?!.. han backar en stor fett lös. Jag sneglade på han medans jag räkte fram handen och sa Goddag. Han spottade ut några korn som han hade i munnen och torkade sig med handen runt munnen och sa tjennare tjennare fan! Marcus Pettersson här.

Jag såg hur grisig hans hand var, ville inte ta den, men till sist så trog han tag i min hand och skakade den lite. Han frågade mig om jag hade nån sprit hemma, vilket jag inte hade och vad jag sa. Han tog sin mobil och ringde till nån, jag hörde bara att han sa.. Okej bara kom ni ta med er spriten oxå! efter tio minuters tänkande på vad han pratade om med sina kompisar så hör jag ett dånande buller nerifrån gatan, jag tittar ut genom fönstret, och där får jag syn på en stor skabbig cheva, med en fet text på sidan där det står "MacKaN AnD TeH BaStArDs!".

Jag tänkte vad fan han som var skolans tönt har skaffat sig ett eget gäng!, men jag blev genast mycket lättad och road när jag såg att det var Nemus Thommas och björn, han kännde jag luckten av innan jag ens såg han. Jag kom och tänka på att jag camade med Deleva och Levengod, jag sprang fort som fan dit och försökte tryckte ner hela konversationen. men tack vare alla mina nedladdningar på porr aå hängde sig min dator. Marcus kom in full som ett as, jag ställde mig fort som fan framför skärmen, men marcus puttade till mig och sa att jag skulle komma upp och supa med dom. men det värsta var att jag ramlade bort från skärmen och Marcus fick syn på Levengods vita skinka. Han sa.."vad i helvete är det här" och spottade ut sin snus på skärmen och drog näven i tangentbordet så alla tangenter flög åt alla håll, och stackars Thommas kom samtidigt ner som han slog och fick en av tangenterna i halsen. Marcus slog ett hårt slag i magen på Thommas och tangenten flög ut rakt i Marcus grogg vilket gjorde han satans arg och bankade Thommas gul och blå!

Efter kom Björn, full som han var så välte han ut Marcus grogg, arg som han var så slog han även Björn lila och grön. Själv satt jag där som ett frågetecken och bara väntade att han skulle flyga på mig, vilket han gjorde, men som tur väll va han jag hoppa undan, jag reste mig och sprang ut från rummet. jag hörde en stor dunns jag vänade mig om jag kollade medans jag ivrigt sprang. Marcus hade snubblat på thommas och där efter slog han huvet i golvet, jag vände på huvet och där fick jag syn på en ko som dom hade släpat med sig in, jag sprang rakt in i den ramlade baklänges och slog i lilltån i mattan, där med deckade jag, och nu ligger jag här på sjukan med dom där tre, Marcus ryter till som vanligt "VAR I HELVETE ÄR MITT SNUS!?!?!?!?!!" Thommas fnissar till, Marcus blir förbannad och tar sin rullator som han hade vid sängen, han drar den i huvet på Thommas som där med dör!.

Sen blev det begravning.. Prästen står och babblar, Marcus tar fram dosan och bakar sig en fin snus. Prästen tystnar och kollar på han beskymrat, Han säger "måste du använda sånt här?" marcus blir fly förbannad, han rycker tag i gravstenen och slår den i huvet på prästen, och där med dog. Björn ska gå där ifrån och råkar stöta till Marcus som står nöjd och belåten och bakar sig en snus, han tappar sin dosa och blir arg som fan. Han tar krukan som Thommas uppbrända kropp ligger i, han slår den i huvet på Björn, som där med dör!.

Marcus går och sammlar ihop snuset från marken, men hälften av det är asskan från Thommas kropp. han går iväg nöjd och skriker "ja det fyllde ju på lite extra i dosan". Han kännde sig hungrig så han gick till pizzan med bestämda steg.. Han fick sin pizza serverad, han började äta lite smått på sin pizza, han la märke till att kanterna var lite väl hårda, han gick ner till pizzabagaren för att begära en ny pizza, vilket han inte fick. Han blev arg som vanligt och där med tog han kanten och kastade den i huvet på bagaren, som där med dog. Några dagar efter så satt vi på ett berg och rökte på, Marcus blev väldigt hög och rammlade ner och slog i huvet och där med dog... Några veckor senare fick jag reda på att jag hade canser i lilltån och där med dog!... "SLUT?!?!?!"

Skriv en elak kommentar om historian.

Edit:

Obs. Thomas, Björn och Marcus var det "balla-gänget" i deras förra skola.
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..