Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hela familjen är besviken på mig.

Postat av Rosebud den 20 Juli 2006, 14:01
162 kommentarer · 191 träffar
hej gott folk. Idag har jag varit med om en väldigt jobbig grej.
Jag antar att de flesta vill läsa hela historien så jag drar den ifrån början.

Det började med att mamma tjatade på mig att jag skulle städa mitt rum så jag började med tt ta upp alla gamla kalsonger ifrån golvet. Jag går ner med alla kalsonger till hallen där vi har tvättkorgen.

Eftersom jag är iklädd bara kalsonger så tänker jag att jag ska specca mitt hår i min stjärt. Så jag drar ner kalsongerna och kollar på mitt rövhår i spegeln i hallen. Då kommer min syster hem, och hon bara står och stirrar på mig. Eftersom att hon är rättså mogen så frågar hon:

-Johannes, vad håller du på med?
Jag springer jag upp på mitt rum, tar på mig shorts och t-shirt, och snor med min brorsas ciggaretter. Jag springer ut och tar 2cigg innan jag går hem. Då tycker mamma att jag luktar rök, och så hittar hon ciggaretterna i fickan och så får jag utegångsförbud till 8 hela denna och nästa vecka.

Rätt så jobbigt. Förlåt att texten är så dåligt skriven, men jag har inte lagt ner nån tid alls på den. För en diskussion: VAd hade ni gjort i min sits?

162 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 162 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..