Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Arvikafestivalen (Minnen)

Postat av Ste'phanus den 20 Juli 2006, 03:13
31 kommentarer · 156 träffar
Först och främst vill jag dela med mig utav mitt starkaste och kanske värsta minne ifrån tiden på arvika festivalen. och det minnet förstörde mina 5 dagar där.(rättare sagt 4a dagar eftersom det hände den andra festival dagen)

Jag och 3 polare delade på ett 8a manna tält som vi köpte på Obs bergvik ( för dom som inte vet vad det är så är det ett köpcentrum) för ca 2000kr. som vi skulle ha under vistelsen.

Den andra dagen skiter 1 utav polarna ner hela tältet. och han gör det på ett sätt som måste vara sjukt och han är nog mentalt skadad. han skiter "i" tältet genom att ligga på en madrass ( inte sin egen) och med sina byxor på och kalsonger skita för familj och forsterland. 5st STORA kablar lyckas han trycka ut. dom ligger just nu på en madrass som tillhör en annan polare som va på festival (kan även tilläga att vi andra var helt ovetand eom vad han höll på med för vi kollade på thåström). han vänder madrassen för att försöka dölja vad som har hänt. efter detta så antar vi att han går ur tältet och låssas som om ingenting har hänt. när vi kommertillbaka så skall jag in i tätlet och hämta en öl, så känner jag en förfärlig skit lukt. jag säger till mina polare som sittar utan för tältet i våran "chill lounge" att komma och känna på lukten för vi miss tänker att någon dåre har skitit i tältet. så vi börjar leta efter eventuel skit. direkt innan någon hinner göra nått så går killen i fråga och vänder på madrassen i mitten utan att kolla någon annan stans och vad ligger där. jo dem utsmetade "kablarna" som har kletats mot tältgolvet och även kletsat ut på madrassen. (kan tillläga att han fortfarande leker helt ovetande om vad som har hänt) efter detta börjar vi röjja up i tältet och framfört så slänger vi bort den jävla madrassen så långt vi kan. för tillfället så vet fortfarande ingen utav oss vad som har hänt,,,, men 10min senare (när folk vågar gå in i tältet igen eller för att va ärlig så vet jag inte vad personen i fråga gjorde i tältet men kan gissa på att han skulle hämta en öl) då hittar vi ett par kalssonger tilhörande ingen annan än personen i fråga. det är ungefär 1kg bajs i dessa kallsonger och vi lägger ihop 1 + 1 och får en bajsfest i vårat tält. han förnekar detta och hans urskäkt är att kalsongerna är "bruna" för att han har haft på sig dom i 4 dagar i sträck

efter detta var hela festivalen förstörd för oss eftersom vi inte längere hadde ett tält och fick snylta på andra.

http://files.upl.silentwhisper .net/upload7/nilsson-ezm.JPG (den trevliga madrassen)

http://files.upl.silentwhisper .net/upload7/nilssons.JPG (hans kallsonger)

Nu ska jag passa på vad är erat bästa / värsta festival minne

P.S jag vet att det fins andra trådar som denna men där kan jag inte få berätta min historia riktigt D.S

För att klara up lite för alla på fragbite så har jag(som skrev tråden) bytt inriktning. vill bara få höra på reaktionern.

och för dig som påstod att tält inte har "golv" fa fan kallar du pressäningen som tänker hela golvytan? vet inte vad du har bott i för skabbiga tält men men.

Är han sjuk i huvet?(den tillfrågade)

79 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar