1
Playz, vad tycker ni om cafeet?
Postat av tommy_cross den 18 Juli 2006, 23:05
41 kommentarer · 155 träffar
Play är för mig en av det bästa cafeerna, men det stör mig att det är någon som förstör
turneringen hela tiden för mig, han är ganska stor med en blå tröjja. jag har snackat med
admins och dom sa att dom inte visste vem det var. Så nu undrar jag vem det är, borde inte jag kunna få han bannad
från cafeet när han inte uppför sig ?
lixom vi var i semifinal och sedan kommer han o sätter sig bakom oss o snackar, vi losar
rundor och sedan matchen p.g.a snacket. Vi blir självklart sura på denna man. och vi kämpar
för vårat cs turnerings liv att vi ska få rematch, men det är lönt. det är försent...
hörde att han snackade om bl.a om hur tung han var på cs, och vi var så noobs! :(
Så vad tycker ni om sådanna ungar som förstör dom bra internet-cafeerna?
själv så blir jag så irreterad att jag skriver denna tråd och blir själv lite ledsen i ögat
nu när jag har lagt ut mer en 200kr på gibbet :(
Blir bara så arg så jag måste skriva av mig...!
Btw: jag hittade bild på killen så ni kan vara 100% säkra på vem jag menar!
http://www.infernoonline.com/i mages/nattgibb/vinnare/2006/fe b/gibb_sportlov_0224_1_v8.jpg
turneringen hela tiden för mig, han är ganska stor med en blå tröjja. jag har snackat med
admins och dom sa att dom inte visste vem det var. Så nu undrar jag vem det är, borde inte jag kunna få han bannad
från cafeet när han inte uppför sig ?
lixom vi var i semifinal och sedan kommer han o sätter sig bakom oss o snackar, vi losar
rundor och sedan matchen p.g.a snacket. Vi blir självklart sura på denna man. och vi kämpar
för vårat cs turnerings liv att vi ska få rematch, men det är lönt. det är försent...
hörde att han snackade om bl.a om hur tung han var på cs, och vi var så noobs! :(
Så vad tycker ni om sådanna ungar som förstör dom bra internet-cafeerna?
själv så blir jag så irreterad att jag skriver denna tråd och blir själv lite ledsen i ögat
nu när jag har lagt ut mer en 200kr på gibbet :(
Blir bara så arg så jag måste skriva av mig...!
Btw: jag hittade bild på killen så ni kan vara 100% säkra på vem jag menar!
http://www.infernoonline.com/i mages/nattgibb/vinnare/2006/fe b/gibb_sportlov_0224_1_v8.jpg