Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

guccibutiken, då och nu

Postat av LUCIFER- den 17 Juli 2006, 17:17
425 kommentarer · 666 träffar
I ytterkanten av stureplan i stockholm finner du affären gucci, gucci som är ett fint märke av klass & stil har alltid facinerat mig och gjort mig mycket sugen på att köpa deras kläder. Men nu! nu har gucci helt tappat stilen, nu går varenda liten unge i gucciskärp och tror att han äger världen. Man kan även se på stan "hipphoppare" ha gucciskor. Vad är det här? Deras sorument har även sjunkt en hel del, för några år sedan hade dom underbara kläder som var jätte fräscha, nu ser kläderna ut som helt vanliga kläder... Man vill ju ha något exklusivt! inte sant? Jag menar man vill inte ha någon tshirt för några enstaka tusenlappar, man vill ju inte se ut som en vanlig medelklassråtta, nej tack.

Åker man till det vackra Italien kan du hitta en gucciaffär i vilket kvarter som helst, jag var nere där veckan innan båstadveckan och hittade en hel del som jag aldrig sett i Sverige tidigare. Dessutom är kläderna dyrare där så det är bara fint folk som har sådana kläder, det gillar jag skarpt. Det känns mer exklusivt att ha på sig något dyrt än något billigt, blir jag tagen för att vara fattig så tröstar jag mig med ett nytt skärp.

Varför har gucciaffären i stockholm blivit så mycket sämre genom åren? Varför går vilken medelklassråtta som helst runt med guccisaker på sig, disskutera!
Föregående tråd
Nästa tråd

425 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 425 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..