Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sanningen om irc.

Postat av Elite_Linkan den 17 Juli 2006, 17:00
111 kommentarer · 155 träffar

Varning. Denna tråd kan innehålla mycket brutal och innehållsrik fakta. Jag vill påpeka att det råder yttrandefrihet i denna tråd, jag kränker inte någon person som jag nämner i denna tråd, komihåg absolut inte kränkande, bara yttrandefrihet om olika personer som framkommer som mindre intelligenta livsformer på quakenätet.

mIRC historik:

Förr i tiden slapp man fakiskt sånt folk som bara var ute efter +o/+v och "status" osv existerade inte. Folket som lirade främst Quake hängde i sina fina kanaler och letade praccs osv. Hederligt och fint. Men vad jag minst anade var att ett jeffla chatprogram skulle förvandlas till något som fjortisar trodde att man "fick status" av. Förstår ni? nehe, ska förklara ingående.

LÄGG MÄRKE TILL ATT VI PRATAR OM ETT CHATPROGRAM; ETT TEXTBASERAT LITET PROGRAM TILL DATORN.

Ända sen CS blev populärare och populärare så kom även varelserna som införde just populariteten på quakenet, vilket gjorde att en stor folkmängd stack från quakenätet för att just dessa livsformer började tjata i kanaler, typ såhär:

(13:37) HAXMASTAH_kameleN: JOINA VÅRAN KANAL NU VI SKA HA Q BOT OSV VI ÄR BÄST; JOINA JOINA

Då tänker man, HM. Häftigt med Q bot? okej, folk spenderar åtskilliga timmar om dagen på irc bara för att skriva lite grejjer till kompisar. JÄMFÖRT med idag, dvs folk sitter nästan 24/7 vid datorn för att få en ENLIGT MIG betydelselös färdigscriptad Automatik IRC bot i sin meningslösa liv?

Lägg märke till att vi fortfarande talar om åtskilliga timmar lagda på ett textbaserat program, som anses "STATUS" för vissa användare, STATUS? *puh*

Okej, nu skiter vi i skiten som jag skrev här före. Nu får ni en sprillans fin Guide om hur ni får OP i just den kanalen ni vill ha, coolt som satiken alltså?????!?!?!?!?!!?!!!11ett

-> SpoNsOr-KiLlEn "Q-WhOIs_maNneN"

Är jag ute och cyklar?

417 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

111 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 111 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..