Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ang. minnesluckor vid intag av alkohol

Postat av -asdf- den 16 Juli 2006, 23:15
20 kommentarer · 439 träffar
Jag har så länge jag kan minnas fått minnesluckor av alkohol. Oavsett om jag är måttligt berusad eller stupfull så får jag minnesluckor. Mängden verkar ha en viss betydelse men så fort jag får ett rus av alkoholen så kan jag i princip räkna med minnesluckor och nu på sista tiden känns det som om det har blivit ännu värre. Jag har försökt läsa in mig lite på ämnet och har fått fram att de tydligen är pga. en hjärnskada som man kan få om man slagit huvudet eller om man intar alkohol ofta så jag förstår ju själv att det inte direkt finns någon bot på problemet. Men nu som då kan jag ha helt perfekta kvällar med ytterst få stunder som jag int kommer ihåg fast jag intar samma mängd alkohol, så de verkar ju finnas andra faktorer som spelar in.

Min fråga lyder finns det något knep för att minska på minnesluckorna och på de viset lyckas få flera kvällar som inte slutar med ångest nästa morgon när jag inte har någon aning om vad jag gjort ?
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..