Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slagsmål! varför/varför inte?

Postat av Litsor_Skilsor den 14 Juli 2006, 00:31
490 kommentarer · 627 träffar
Tja måste börja med att hälsa på alla igen, har varit på en lång semester i Miami, Florida, väldigt skönt och en massa festande.

Anyway nu på topic. Måste fråga er om er åsikt om slagsmål. För det första hur är er reaktion när ni ser ett slagsmål, blir ni lite rädda eller känns det konstigt, tycker ni det är coolt eller blir ni avundsjuka för att det inte är ni som slåss? Själv tycker jag det är häftigt att se andra slåss.

Sen undrar jag varför ni inte slåss, ni som inte gillar sånt (de flesta får jag anta). Är ni rädda för snuten eller för att få stryk eller vad är det för anledning ni har? Själv är jag inte rädd för nånting för man får ju knappt nått straff om man är 16 år i alla fall (som ja e). Och stryk, typ vad kan hända? Big deal om man åker på stryk (så länge inte vapen är inblandade). Man kan väl få en hjärnskakning eller käke ur led men vafan, man överlever och har sin stolthet kvar. DEt är mitt sätt att se på saken och andra sätt är främmande för mig eftersom jag bara umgås med likesinnande. Men vill därför veta vad ni andra har för åsikt.

Sen till er som slåss ofta, vad har ni för anledning och behöver ni nån anledning? Själv slåss jag aldrig utan anledning. Dock är det en anledning att slåss om någon tex håler på djurgårn och vägrar springa från platsen när jag säger det till honom.

Ser verkligen ner på folk som bara går fram och slår ner någon helt oprovocerat, såna personer borde avrättas. Om det finns någon sån här får ni gärna förklara varför. Min polare råkade ut för en sån förra helgen. Näsbenet avslaget av en kille han aldrig sett förut helt utan anledning. Men vi ska ta honom.

490 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar