Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Avinstallationsproblem

Postat av Heaby den 17 April 2004, 06:54
3 kommentarer · 227 träffar
Mitt problem är som följer: när jag försöker avinstallera något program, spel etc. i lägg till/ta bort program får jag upp ett felmeddelande som lyder:

NSIS Error

The installer you are trying to use is corrupted or incomplete. This could be the result of a damaged disk, a failed download or a virus. You may want to contact the author of this installer to obtain a new copy. It may be possible to skip this check using the /NCRC command line switch (NOT RECOMMENDED).

Nu är det så att jag har haft ett virus nyss som hette nånting med ?.Parite eller Parite.?, nåt av det i alla fall. Jag satt då in norton antivirus och checkade disken. Norton kunde inte få bort viruset så den satt alla infekterade filer i karantän. Jag tänkte då att dem kan jag ju ta bort så då tog jag bort dem. Nu undrar jag, kan "NSIS Error" bero på att någon fil i windows blev infekterad, satt i karantän, sen borttagen av mig eller beror det på något annat? Disken är inte skadad eller så.

Uppskattar alla svar förutom lol osv. :)

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..