Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gamla lan minnen :)

Postat av phyxii den 13 Juli 2006, 16:24
43 kommentarer · 78 träffar
Hejsan, Nu är det såhär att jag kom och tänka på de gamla goa dagarna då man tyckte Cola, chips och ett umgänge i samma rum med massa datorer. ja ni förstår vad jag försöker komma fram till :) Då man LANADE :P

Ja, mina lan jag har varit på har nog varit en an av de roligaste stunderna i mitt liv. Inte själva spelandet utan den sociala biten. allt jävulskap och Polarna man skrattade med när man var övertrött.
Men det var inte varför jag skriver denna tråten utan en utav mina polare hade gjort något med sitt xp så varje gång han loggade ut och in på sin användare så bytte datorn bakrundsbild automatiskt. Jag tänkte ifall någon utav er FB:are vet hur man gör?
Ni kanske undrar varför jag inte frågar min polare men det är så att han kommer inte alls ihåg hur han hade gjort för att få det så. :) så nu är ni min sista hjälp :P
Sen bara för att få lite mer skrivet, ni kan ju berätta ett av era roliga LAN minnen? som när ni stoppa tandpetare i näsan på er polare eller något? "hEhE".

tack för ni tog er tid att läsa. svara gärna om ni vet svaret :) Köss!

Kompis Lan eller Dreamhack?

219 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..