1
Hittar inte Rundll32.exe
Postat av Ξmou! den 13 Juli 2006, 16:12
16 kommentarer · 404 träffar
Har ett problem som jag aldrig haft förut och har ingen aning om vad jag ska göra.
När jag ska starta ett program så kommer det upp rutan "Öppna med"
Där ska jag välja program jag vill öppna filen med, och det ska man ju inte behöva.
Så jag tänkte att jag ska avinstallera ServicePack2 och kolla om det hjälper, vilket bara gett mig problem sedan installationen, men när jag ska gå in på "Lägg till/Ta bort program" så kommer det upp ett felmeddelande "C:\\\\WINDOWS \\\\system32 92;\\\rundll32.exe
Det går inte att hitta programmet"
Får även samma felmeddelande när jag tar Egenskaper på skrivbordet.
Så nu kan jag inte öppna program utan att leta upp det i alla mappar först, och jag kan inte ta bort servicepack2, om det inte finns ett annat sätt?
Någon som vet hur jag löser detta?
Och jag vill helst inte formatera.
När jag ska starta ett program så kommer det upp rutan "Öppna med"
Där ska jag välja program jag vill öppna filen med, och det ska man ju inte behöva.
Så jag tänkte att jag ska avinstallera ServicePack2 och kolla om det hjälper, vilket bara gett mig problem sedan installationen, men när jag ska gå in på "Lägg till/Ta bort program" så kommer det upp ett felmeddelande "C:\\\\WINDOWS \\\\system32 92;\\\rundll32.exe
Det går inte att hitta programmet"
Får även samma felmeddelande när jag tar Egenskaper på skrivbordet.
Så nu kan jag inte öppna program utan att leta upp det i alla mappar först, och jag kan inte ta bort servicepack2, om det inte finns ett annat sätt?
Någon som vet hur jag löser detta?
Och jag vill helst inte formatera.