Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Moppetrådar på FB!?

Postat av ErsMajestät den 10 Juli 2006, 10:43
37 kommentarer · 158 träffar
Nej nu börjar jag bli riktigt trött på att det kommer upp massa moppetrådar här på FB!
Själv ÄLSKAR jag mopeder men det är f*n skamligt vad vissa tror, 0,01% på den här sidan kanske kan en del om moppar men de flesta TROR sig kunna men kan egentligen ingenting "min kompis moppe gör 120 med LeoVince zx och nya vikter" "min moppe gör 70 orginal"!
Snälla alla ni som försöker få hjälp lr ens bara starta en vettig tråd om moppar här kan ju glömma att ni kommer få svar som funkar lr som ens har med ämnet att göra!
Så snälla, vänd er till Mopedhemsidor om ni behöver hjälp, Inte FB, ingen kan nåt här ändå och de få som verkligen kan blir bara nertryckta av de som tror sig kunna nåt och eftersom de är fler så vinner de oftast!
För att skapa en vettig diskussion, orkar vi med fler mopedtrådar här på FB? ingen svarar ändå inte speciellt vettigt lr rätt!

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..