Hej alla Glada/kritiska FBare!
Skulle vilja dela med mig av en smart kommentar.
Just nu pågår finalen mellan Italien - Frankrike och då helt plötsligt kom min kära mor in i vardagsrummet och frågade hur det gick i matchen, Jag och min far svarade i kör 1-1 efter en stund sa min far: Det hände något ovanligt i den här matchen, Målvakten sprang fram till domarn och sa att han måste göra vissa behov och domaren blåste av matchen och så rullade "Funktionärer" ut en Bajamaja bakom målet åsså fick han gå in och göra det han skulle, det var verkligen länge sen man såg något sådant.
Då svarade min mor: va' är det sant? nämen gud vad pinsamt!
efter cirka 2-5 minuter så kunde jag och min far återhämta oss av denna idiotiska kommentar.
så,vad tycker ni?
Har ni någon idiotisk sportkommentar att dela med er?
edit: glömde säga att den pajjade
Så sen så sitter det ju ett litet Motstånd eller om det är en transistor det vet jag inte... men den blev iallfall röd och smälte..
Jag har talat med data affären och han ska ersätta mig med en liten USB HUS, det är ju bra iallfall.. jag kan skicak bild på den trasiga saken om ni vill se!
Det är ingen MYT... önskar nästan att det våra det!
;)
Ja men orka tänka på Svenskan när man sitter på FB... LOL!!!!
Men det kommer att komma en bild!
Normalt sett är ett front-USB-uttag bara en förlängning av pinnarna på moderkortet så där ska inte finnas några transistorer eller resistorer eller whatev. Och även om sladdarna är felkopplade så ska du inte få nåt fel på skiten förrän du kopplar in en enhet. Normalt sett alltså.
Sune
Olga
Peter
Arnold
Jag suger på att förklara saker...