Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Absolut torr - Farligt?

Postat av Rosa elefanten den 8 Juli 2006, 15:24
237 kommentarer · 5 134 träffar
NYTT: Okej nu när jag använt det ett tag har jag varit jävligt nöjd med det, tills idag.

Var nyss ute och tog en promenad, när jag kom hem såg en fet jävla fläck på ryggen, svetten kommer alltså ut genom ryggen nu istället för armhålorna...

Så nu blir det bara att välja, svettas genom ryggen eller armhålan... Vad jag än väljer så kommer det att synas :/

_____________________________ _____________

Jag svettas alltid som en gris under armarna. Och idag när jag äntligen hade råd med en absolut torr (sparat hur längre som helst... Varje gång man får pengar går det till läsk) stack jag till apoteket och köpte en. Men sen läser jag på internet att aluminiumet som finns i aboslut torr tar väldigt många år att bryta ner, vilket kan leda till lite läskiga grejjer.

Nu är frågan, behöver man oroa sig? Eller kan man använda den i resten av sitt liv? (en gång i veckan såklart)

––––––

BTW: Skojjar ni alla med mig eller? Klart man rakar sig under armarna! Hur ska man annars våga visa sig på stranden?

––––––

EDIT: Nu har det gått 2 dagar, och jag måste bara säga att detta var det bästa köp jag någonsin gjort! Jag visste att det var effektivt, men jävlar! Har varit snustorr under armarna i 2 dagar nu. Skulle lätt kunna offra en lilltå för det här. Mitt självförtroende har stärkts med 500%.

Sen har jag hört att det svider på natten, men jag kände inte ett skit.
Föregående tråd

237 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 237 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..