Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sisqo's shakedown

Postat av Bullz-EYE den 5 Juli 2006, 20:15
21 kommentarer · 99 träffar
Hej gott folk!

Jag har nyligen tittat på tv, då jag zappade igenom alla kanaler jag har råkade jag tappa kontrollen och den trasade totalt. Kanalen bytet stannade tyvärr på Mtv där Sisqo's Shakedown visades. Detta program var till en början lite tråkigt men frammåt slutet visade det sig vara en total katastrof.

Programmet ska försöka blanda olika dansstilar i en tävling. Program ledaren är en afroamerikan men bandana runt sin skalp. Deras korrieograf är en muterad varelse ifrån Fab5. Deltagarna är enligt programledaren "Brothers!" och andra dans eliter som liknar fnask. Så står afroamerikanen och skriker massa olika häftiga uttryck jag inte riktigt förstått än.

Hur som helst.
Det jag stör mig mest på är Sisqo's "DJ" (Disc jockey) som afroamerikanen kallar Skribble. Han håller i musiken.
Problemet är att jag förstår inte hur han får fram musik, han har nämligen inga skivor på sina spelare. :/ Hur gör han? Vi som har spelat musik på en stereo brukar stoppa i sådana där runda saker.

Kan någon förklara hur "Skribble" gör?
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..