hejhej ja hittade en liten film om basehunter när han blir intervjuvad på tv av svt se och njuT : ) http://www.youtube.com/watch?v =XamuQCVlBiY&mode=related&sear ch=basshunter
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
i början var han rätt skön men sen ja såg den där filmen på DH det var ju så jävla fult, "det är så att, vi spelar in e musikvideo, SÅ NU RÖJJER VI SOM FAAAN", "LETS MAKE SOM FUCKIING NOOOIISE", "LET ME HERE YOU SAY DREAMHACK"
fast ja får fan dåligt samvete med tanke på att han var mobbad osv
#104 det är ju inte helt lätt att ha 4500 killar som är 2m långa och pressar 250kg i bänk som publik..
Hade han varit på en klubb hade det varit en helt annan sak, men med tanke på att alla cs-spelare måste vara så häMla c00la så =/
Visst många tycker han och låten är patetisk men man måste ju ändå beundra honom för att lyckas få en låt med en text vars handling är baserad på en bot att bli "sommarens hit"... :D Sen är det ju som han säger på videon, det är ju vi (inte kanske exkat vi här på fragbite) som har spridit låten så sluta gnälla på killen och ge han en chans för fan! Okej visst låten är dålig, jobbig, patetisk, vad allt ni nu tycker, men har har iaf lyckats, det har inte ni... kom ihåg det! Inte hans fel att folk tycker om en låt han gjort liksom....
OBS! jag är inte en fan av låten "Boten Anna" för er som nu kommer tro det....
Keep up the good wOrk / ! \GRYMT/ ! \ att komma från ingenstans och sedan göra en sommarhit. Personligen så tycker jag inte låten är så bra, men med hans förutsättningar som han har haft (tourettes syndrom, mobbing) så är det grymt att han har vänt på steken och tagit revansch.
#109, du e en n00b som faller för grupptryck, AssHunter tror han dissar Basshunter, men i stort sett skämmer han ut sig sj, jag menar , vem säger jag känner en BOOT ? INGEN , man uttalar det bått inte boot, tänk Råwbåått lr Roboot ? <-- uttalning alltså.. så STFU
Edit : Jonas e skit bra som har klarat av att göra en sån hit!
Riktigt glad för honom. Det kan inte ha varit lätt när man varit mobbad under hela sin barndom.
Till alla er som "sparkar ner honom" och är så tuffa när dom tycker annorlunda, och tror verkligen att de blir tuffare av att "sparka ner någon" Ni borde mogna, för ingen orkar sitta och höra hur "jävla kass han är" osv. Snälla behåll det inom er, men om ni verkligen har behov av att behöva säga det, säg det för er själva.
#127 Har du något att skratta åt nu? "Gud va roligt det hade varit ifall du hade blivit mobbad i skolan"
De flesta som förstår låten tycker inte att den är bra. Men de som inte försåt meningen med låten, tycker att han är bra. Det är därför han har kommit så långt till ett skivkontrakt.
Även om man inte gillar låten så ska man fan respektera honom för det han gör.
Det är sjukt starkt av honom med tanke på vad han gått igenom med mobbningen och sitt handikapp.
Lär er respektera andra för i helvete.
Så himla kul att så många som inte vet vad mirc är tror att han sjunger om en "båt" som heter Anna som röjer upp i kanalen.. HAHAHA!
Vad fan tror dem när han sitter och skriver på datorn och en som heter "Anna" skriver i kanalen. Och sedan träffar han henne och fan är hon inte en BÅT! De kanske tror det är en båt bara för att han åker runt i en kanal på ett ställe i videon? Men det är ju bara på skoj :)
tycker bara det är löjligt med alla ni fb-are som sa att låten var bra i början o sen nu när den spridit sig på radio,tv osv säger att den suger. Visar ju bara hur jävla avundjuka ni blir pga av att en mobbad kille gör något bra med sitt liv. Och det där med försöket till att utbua han på dh var ju bara pinsamt o se, att ni ens orkar.
PEACE
beundrar denna killen asså han har sån stil, charm taktkänsla.. ja han har allt!! pratar om #123 asså..
Boten anna är en bra låt så är det ni som säger att den suger varför har ni låten på mp3'n då och lyssnar på den när ni sitter på bussen? :P:P "VetarN^"
#119 Vem fan bryr sig om hur man uttalar robot? Säger du även att du fått en "p-bott" när du fått böter? Eller du kanske rent ut sagt säger att du har bottat din sjukdom?
Att robot uttalas på ett sätt betyder inte att allt eller alla uttalar det så.
Dialekter och dylikt spelar stor roll även om inte lilla du förstår det.
Tror du att bara för 08:or säger "eta" så heter det så? Eller tror du att alla skånska uttryck är exakt hur man ska tala, bara för du är skånsk?
Skärp dig förfan.
Det finns flera veteraner inom irc som säger att de uttalade det som boot istället för bott, men när den yngre generationen med sina jävla engelskaslang kom in i bilden så ändrades uppfattningen om en bot.
Så att be någon hålla käften när man själv inte ens vet vad man talar om är dumt. Gå och göm dig nu.
fattar inte varför ni hackar på han????? är det för att låten är så gammal??? tycker det inte är nått fel på grabben och boten anna låten är helt okej sluta med att mobba honom okej?
Tycker synd om alla datornördar här som aldrig kommer bli något och istället måste hacka på dem som lyckas. Det är bara att säga grattis och att det är jävligt kul att han lyckas :)
Jag såg den där videon då han var på Dreamhack, och några här på FB hade filmat de, och lagt ut de här.. Dom påstod att folk buade ut han, när de bara var 2 töntiga 14-åringar som stod bakom kameran och skrek.
Jävligt skönt att killen lyckats med dom förutsättningarna som han har och har haft (Tourettes syndrom och mobbning dvs). Ni är bara avundsjuka.
Med handen på hjärtat kan jag säga att jag gillar hans musik, även fast jag är en hårdrockare.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
fast ja får fan dåligt samvete med tanke på att han var mobbad osv
Hade han varit på en klubb hade det varit en helt annan sak, men med tanke på att alla cs-spelare måste vara så häMla c00la så =/
OBS! jag är inte en fan av låten "Boten Anna" för er som nu kommer tro det....
Edit : Jonas e skit bra som har klarat av att göra en sån hit!
Digger hans musik, så fortsätt med din underbara musik <3
haha :)
OT : Redan sett.
Till alla er som "sparkar ner honom" och är så tuffa när dom tycker annorlunda, och tror verkligen att de blir tuffare av att "sparka ner någon" Ni borde mogna, för ingen orkar sitta och höra hur "jävla kass han är" osv. Snälla behåll det inom er, men om ni verkligen har behov av att behöva säga det, säg det för er själva.
#127 Har du något att skratta åt nu? "Gud va roligt det hade varit ifall du hade blivit mobbad i skolan"
BASSHUNTER RULEZZZZZZZZZZZZ
Det är sjukt starkt av honom med tanke på vad han gått igenom med mobbningen och sitt handikapp.
Lär er respektera andra för i helvete.
They fail, we laugh.
Vad fan tror dem när han sitter och skriver på datorn och en som heter "Anna" skriver i kanalen. Och sedan träffar han henne och fan är hon inte en BÅT! De kanske tror det är en båt bara för att han åker runt i en kanal på ett ställe i videon? Men det är ju bara på skoj :)
PEACE
Boten anna är en bra låt så är det ni som säger att den suger varför har ni låten på mp3'n då och lyssnar på den när ni sitter på bussen? :P:P "VetarN^"
Att robot uttalas på ett sätt betyder inte att allt eller alla uttalar det så.
Dialekter och dylikt spelar stor roll även om inte lilla du förstår det.
Tror du att bara för 08:or säger "eta" så heter det så? Eller tror du att alla skånska uttryck är exakt hur man ska tala, bara för du är skånsk?
Skärp dig förfan.
Det finns flera veteraner inom irc som säger att de uttalade det som boot istället för bott, men när den yngre generationen med sina jävla engelskaslang kom in i bilden så ändrades uppfattningen om en bot.
Så att be någon hålla käften när man själv inte ens vet vad man talar om är dumt. Gå och göm dig nu.
Jag är glad för att han lyckades, så underbart för killen!
slösat bort min tid...
Låten är skitgo och på fest är det så jävla givet att alla sjunger med osv,
Detta är sommarens låt, live with it!
Tycker det är skitdåligt att ni inte kan respektera en annan människa.
edit; #163: hahahahah du skämmer ut dig själv
BASSHUNTER uttalas BASEHUNTER.
Lär dig :)
edit2: Såg nyss filmen, är riktigt glad för hans skull. Han verkade vara en schysst person faktiskt!
Jävligt skönt att killen lyckats med dom förutsättningarna som han har och har haft (Tourettes syndrom och mobbning dvs). Ni är bara avundsjuka.
Med handen på hjärtat kan jag säga att jag gillar hans musik, även fast jag är en hårdrockare.