Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HELP! DL-Hastighet

Postat av tRIXSTAR! den 30 Juni 2006, 02:33
1 kommentarer · 27 träffar
Asså, jag vet att det här är en ganska dum fråga, då jag inte har så mycket information att utgå ifrån, men jag frågar ändå..kanske leder någonvart :P

...iallafall så började mitt internet slås av lite då&då för typ 2 månader sen... Då bytte jag nätverkskort, så gick det aningen bättre, har krånglat någongång sen dess också, men typ 2 gånger kanske.

Men vidare till problemet:
Förut tankade jag i ca 2mb/s, nu tankar jag i typ 150kb/s :S
Och jag är inte säker men jag tror att förändringen skedde nångång då jag bytte kort (kan även varit då jag fick problem med internet, vilket isåfall förvärrar saken).
Det jag undrar är om nån har en aning om vad som kan förändra ens downspeed så radikalt. (Nätverkskortet jag köpte klarar snababre än så ;P så det är inte det).
Kan det däremot vara nån inställning på nätverkskortet, nån typ netlimit man måste ändra på? Låter skitdumt, men jag kan inte komma på så många lösningar.
Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..