Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Razer db probbs!!!

Postat av spAix_ den 27 Juni 2006, 14:27
49 kommentarer · 187 träffar
Tjo!

Gjorde förut, var ett ganska bra tag sen en tråd om mitt razer db problem. Gjorde allt som dom tipsade i tråden och de funkade i 1 dag.

Har inte orkat fixa problemet men nu håller jag på att få damp. Det är så att siktet stannar i cs, ca 3 sekunder sen rycket de till igen! Siktet hackar fast kan man säga, detta händer dock BARA i cs inte i windows eller andra spel tex wc3 osv osv. Sakerna jag har gjort för att få allt mycket bättre är:

Uppdaterat drivisarna till razern, har dem senaste

högerklicka "den här datorn" välj egenskaper, ta fliken maskinvara, tryck på "enhetshanteraren", tryck + vid "USB-styrenheter (Universal Serial Bus). Alla "USB-rotnav (hub)" högerklickar du och väljer egenskaper, välj fliken "Energisparfunktioner", bocka UR "Tillåt att datorn stänger av den här enheten för att spara ström

har dem senaste drivisarna till usb-portarna

har tejpat så usb-kabeln sitter hårdare, det glappar inget där bak vid usb-portarna.

Min fråga är då, måste jag köpa en ny mus och kommer detta att lösa mitt problem??? Sitter felet hos razern eller är mina usb-portar fuckup?

Och jag vägrar att byta till en annan mus, vill och ska ha razer db ffs!!!
Nästa tråd

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..